//

iPhone 3G - Wifi ontvangst alleen naast router

iPhone 3G - Wifi ontvangst alleen naast router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G heeft sinds vandaag erg slecht wifi bereik. Het GSM bereik is nog steeds prima. Alleen als ik op minder dan ± 10 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-10, 23:45
Muracatun Muracatun is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 14
Standaard iPhone 3G - Wi-Fi ontvangst alleen naast router

Mijn iPhone 3G heeft sinds vandaag erg slecht Wi-Fi bereik. Het GSM bereik is nog steeds prima.
Alleen als ik op minder dan ± 10 meter afstand sta van de router heb ik ontvangst, daarna is het over met de iPhone 3G.

Ter vergelijking, gisteren werkte het nog wel. ook mijn laptop en andere iPhone hebben wel bereik ver buiten de 10 meter. Vanochtend is de iPhone gevallen op de vloer.

Zou het kunnen zijn dat de antenne ergens losgekomen is, en daardoor maar slecht bereik geeft? En hoe zou ik dit zelf kunnen repareren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 00:09
ErwinAmber ErwinAmber is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Moeilijk te zeggen of het door die val komt maar is idd wel erg toevallig...

Heb je miss in die tussentijd ook nog apps geinstalleerd via cydia? Die miss invloed hebben op de Wi-Fi? heb wel eens gehoord dat sommigen de ontvangst kunnen verslechteren. Rebooten al geprobeerd? Of miss is restoren een optie?
  #3  
Oud 05-12-10, 01:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Een iphone laten vallen,schaam u .
Dit is om problemen vragen, je moet heel veel geluk hebben dan met je iphone als deze gevallen is.
  #4  
Oud 05-12-10, 15:09
Muracatun Muracatun is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 14
Standaard

Het is de iPhone van mn vriendin, ze heeft hem niet gejailbreakt (correct NL?), dus heeft ze geen app's via Cydia erop gezet.

Ik hoor iets loszitten of iets rammelen als ik hem schud, hoort dat? Mijn iPhone 4 doet dat namelijk ook als ik er tegenaan tik met een vinger, dat schijnt normaal te zijn, dus ik weet ff niet meer of de iPhone 3G nou stil was normaal bij schudden

Aangezien er nog wel ontvangst is voor een klein stukje, denk ik dat die de connectie ergens met de antenne onderbroken kan zijn. Kan iemand mijn aanname bevestigen of juist weerleggen? Immers , haal de antenne van een radio of Wi-Fi router met externe antennes, eraf en je houdt nog wel een signaal over, maar veel minder.
  #5  
Oud 05-12-10, 15:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik hoor ook bij mijn iphone 4 een hele lichte rammeling maar dat kan geen kwaad.
Maar met een iphone laten vallen moet je veel geluk mee hebben.
Ik heb zo'n vermoeden je dit niet zal kunnen herstellen (maar ik kan mis zijn).
  #6  
Oud 20-09-11, 23:34
rammie2000 rammie2000 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 37
Standaard

Is hier al een oplossing gekomen? Ik heb hetzelfde probleem. Maar is bij mijn weten niet gevallen( of het moet zijn dat ie door een lief spelend totje van tafel gevallen is en moederke er hem vlug weer opgelegd heeft)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad2 (was: Wi-Fi router) Playa Koopinformatie Nederland 14 21-04-11 22:13
Slecht ontvangst alleen bij mij? aaifoon Odido (T-Mobile) 11 16-08-10 19:27
Wi-Fi probleem met Belkin Router frenske1973 Wi-Fi 0 23-06-10 22:30
Wi-Fi Problemen door router?!? litmanen10 Wi-Fi 5 18-08-09 02:13
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? thijsrietveld Wi-Fi 0 14-08-09 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.