//

HELP ! RARA whats the problem ! (verbinding WIFI)

HELP ! RARA whats the problem ! (verbinding WIFI) discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal ! Ik heb een vraag / probleem waar ik niet uit kom. Eergisteren heb ik mezelf een ipad 32 gig WIFI cadeau gedaan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-10, 22:04
werner7385 werner7385 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard HELP ! RARA whats the problem ! (verbinding Wi-Fi)

Hallo Allemaal !

Ik heb een vraag / probleem waar ik niet uit kom.

Eergisteren heb ik mezelf een ipad 32 gig Wi-Fi cadeau gedaan. Gister Itunes geinstalleerd met de nieuwste update. Daarna verbinding gemaakt met het draadloze systeem hier. Ouders zijn net overgestapt naar Ziggo. Niks aan het handje. Code van internet toegevoegd en BINGO!!! Super snel internet rond en om het huis. Of het nou einde van de straat was of boven op zolder, no problem! Sta vanochtend op en pak mijn IPAD er weer bij. Resultaat: Kan gewoon niet meer op internet.

Hij geeft aan:

Niet verbonden...
Uw DSL - verbinding is niet beschikbaar.
Conroleer of uw Speedtouch correct op uw DSL - lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie.

Geen idee hoe ik dit moet oplossen. Ik heb nog wel signaal (alle balkjes vol) maar kan er nog steeds niet op. Heb harde reset gedaan, router uit stroom gehad, systeemherstellingen van IPAD (stond nog niet zo veel op) maar krijg het niet voor elkaar.

Om uit te sluiten dat het niet mijn ipad is heb ik die getest op een andere netwerk bij een vriendin van mij. Daar werkt de IPAD gewoon weer perfect.

Hoe is het mogelijk dat hij het gisteren gewoon prima deed en vandaag gewoon geen verbinding meer kan krijgen? Er is niks veranderd in huis of wat dan ook. En hoe krijg ik mijn verbinding op mijn IPAD terug?

Hoop dat jullie mij kunnen helpen !!

Groetjes Werner
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-10, 10:38
Ruuders Ruuders is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Probeer het Speedtouch modem en/of de router eens te resetten. Dit lost vaak het probleem op.
  #3  
Oud 11-12-10, 10:58
werner7385 werner7385 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruuders Bekijk bericht
Probeer het Speedtouch modem en/of de router eens te resetten. Dit lost vaak het probleem op.
Resetten?: Bedoel je dan even van het stroom af doen? Want dat heb ik namelijk gedaan voor ongeveer 1 minuut lang? Of heeft de Router ook echt zelf een reset knop? Sorry niet echt bekend met dat ding van mijn ouders.

Ook zou ik de router weer nar fabrieksinstellingen kunnen doen. Zou ik hier goed aan doen en heeft dit gevolgen voor het internet van mijn ouders?

Graag zie ik weer reactie tegemoet !

Groeten Werner
  #4  
Oud 11-12-10, 11:14
Cyrus The Virus Cyrus The Virus is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 50
Standaard

Werner, ga er maar vanuit dat het een instelling is in de router van je thuisnetwerk, log anders eens in op dat ding, misschien staat er wel een filter of Mac beveiliging aan . Hoe je inlogt op je draadloos router lees je in de handleiding.
Als je elders wel internet hebt maar thuis niet ligt het echt niet aan je iPad!!!
  #5  
Oud 11-12-10, 11:17
werner7385 werner7385 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrus The Virus Bekijk bericht
Werner, ga er maar vanuit dat het een instelling is in de router van je thuisnetwerk, log anders eens in op dat ding, misschien staat er wel een filter of Mac beveiliging aan . Hoe je inlogt op je draadloos router lees je in de handleiding.
Als je elders wel internet hebt maar thuis niet ligt het echt niet aan je iPad!!!

Ben nu op mijn werk maar ga er gelijk werk van maken als ik thuis ben, maar hoe is het dan mogelijk dat hij het eerst wel gewoon deed en in 1 keer niet meer? Dat verbaast mij namelijk het meest..
  #6  
Oud 11-12-10, 13:37
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Als je met een PC op dat netwerk aansluit, heb je dan wel verbinding met internet?
  #7  
Oud 11-12-10, 15:29
werner7385 werner7385 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Als je met een PC op dat netwerk aansluit, heb je dan wel verbinding met internet?
De Ipad zelf geeft ook aan dat ik signaal / verbinding heb maar als ik dan op Safari klik, geeft hij die melding aan van de begin post.

2 laptops die rond het huis zwerven en mijn blackberry bold doen het wel gewoon allemaal prima op het netwerk. Wi-Fi werkt dus gewoon prima !!
  #8  
Oud 12-12-10, 00:46
HereIsTom's schermafbeelding
HereIsTom HereIsTom is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Zeist
Berichten: 243
Lightbulb

Zeg op je iPad bij de Instellingen en jou Wi-Fi netwerk "Vergeet dit netwerk" en zet je iPad dan even helemaal uit en weer aan en maak dan weer verbinding als hij dat zelf nog niet heeft gedaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi verbinding Rud Wi-Fi 3 29-06-11 15:28
whats app werkt langzaam met Wi-Fi rijokide Wi-Fi 1 20-03-11 16:17
Wi-Fi verbinding via PC Razors Wi-Fi 7 01-02-11 22:10
Wi-Fi verbinding Nina1 iPad algemeen 2 21-01-11 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.