//

Wegvallen netwerk, bluetooth en wifi

Wegvallen netwerk, bluetooth en wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn 3GS (neverlock, op Vodafone): Zeer regelmatig valt elke vorm van verbinding weg. Zowel netwerk als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-11, 22:24
durlacher durlacher is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard Wegvallen netwerk, bluetooth en Wi-Fi

Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn 3GS (neverlock, op Vodafone):

Zeer regelmatig valt elke vorm van verbinding weg. Zowel netwerk als bluetooth en Wi-Fi.
Ze vallen alledrie tegelijk weg, netwerk gaat zoeken en komt soms direkt terug, maar ook vaak 'no service' en dan komt de boel weer terug.
Op het moment dat dit zich voordoet, lijkt -ie ook bijna vast te lopen of te bevriezen. D.w.z. reageert niet of nauwelijks op commando's zoals home button e.d.

Dit gebeurt in alle variaties: Stil liggend op tafel, in de carkit, tijdens bellen of ander gebruik, ingeplugd of niet.
Ook maakt het geen verschil of ik een of meerdere functies uitzet. (bluetooth, Wi-Fi)
Ik heb al met Vodafone gebeld, geen bekende netwerkstoring en een netwerk-update gedaan.
Zelf denk ik dat het een hardware-probleem is, omdat het alle verbindingen betreft.

Op zich heb ik nog garantie, maar voordat ik 'm een week of drie kwijt ben, eerst de vraag of iemand dit probleem herkent......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wegvallen van netwerk fcruizer iPhone algemeen 3 24-01-11 14:35
constant wegvallen van netwerk... Kuifje iPhone algemeen 5 14-03-10 14:44
Wegvallen 3G netwerk dreeke Odido (T-Mobile) 12 12-01-10 17:03
Na wegvallen Wi-Fi NIET automatisch op 3G netwerk montefeltro Archief 3 13-11-09 15:39
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:17.