//

Iphone 3GS Wifi zwak

Iphone 3GS Wifi zwak discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na een aantal uur googlen ben ik er niet uitgekomen. Ik heb een iphone 3GS van nog geen jaar oud, en sinds een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 18:21
KoenvdW KoenvdW is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Iphone 3GS Wi-Fi zwak

Beste mensen,

Na een aantal uur googlen ben ik er niet uitgekomen. Ik heb een iphone 3GS van nog geen jaar oud, en sinds een maand of 2 doet mijn Wi-Fi het erg slecht. Sinds wanneer dit is kan ik niet goed meer zeggen. Heb zojuist de nieuwe sofware er op gezet, router gereset e.d. maar niks helpt.

Wat zijn de kenmerken:
-Iphone Wi-Fi doet het alleen in een straal van 2 meter van de router, en neemt daarna zeer snel af... bij 10 meter werkt hij al niet meer.
-Ipod touch, met oude software, werkt wel prima..

Zou het een software probleem zijn, of iets in de iphone zelf(mechanische o.i.d)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders moet ik hem helaas toch opsturen.

Koen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-11, 23:06
Guest-20191103144301
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met een iphone 3G, heeft u inmiddels al een oplossing?
  #3  
Oud 27-06-11, 23:27
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Ik heb dit ook met een iPod touch 2g maar die is nat geworden. Misschien zit er een soort koolstofantenne in die dan vergaat??? Hij vindt nu helemaal niks meer en heb al met alcohol geprobeert om de antenne (rechtsboven) schoon te krijgen. Daardoor was het zwakke signaal ook weg. Die iPod is daarna maar een digitale fotolijst geworden want het scherm is ook stuk. Veel te duur om te maken en ik heb een nieuwere (4g)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zeer zwak geluid bij stembediening iphone 4 aroma iPhone algemeen 0 28-01-11 21:23
Wi-Fi zeer zwak iPhone 3G 16GB baart Wi-Fi 6 09-10-10 20:04
snelheid 3g internet vs Wi-Fi op iphone 3gs Pinraiser Odido (T-Mobile) 5 28-09-09 23:38
Iphone 3GS Wi-Fi silberfish-3gs Wi-Fi 1 04-07-09 19:45
Iphone 3GS 32GB Wi-Fi onstabiel tommyvlaming Wi-Fi 4 28-06-09 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:20.