//

Wifi maar geen toegang tot internet

Wifi maar geen toegang tot internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3g met een standaard vodafone abonnement zonder internet abonnement aangezien ik alleen via de wifi thuis op het net wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-11, 22:09
RJongen RJongen is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi maar geen toegang tot internet

Hallo, ik heb een Iphone 3g met een standaard vodafone abonnement zonder internet abonnement aangezien ik alleen via de Wi-Fi thuis op het net wil surfen en daar ligt nu net het probleem namelijk is het Wi-Fi icoontje zichtbaar op het display maar zodra ik bv op youtube wil gaan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.

Ik heb bij de instellingen het vakje ""mobiele data" uitgeschakeld om geen datakosten aangerekend te krijgen.

Maar ondanks dat ik via Wi-Fi verbonden ben kan ik alleen op internet als ik de optie mobiele data inschakel.Dit moet toch anders kunnen want nu ben ik bang dat ik data krijg aangerekend via Vodafone.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

mvg R.Jongen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 14:01
Onbeveiligde Wi-Fi maar geen internet.. StevenG Wi-Fi 15 06-05-08 22:43
Wi-Fi verbinding maar geen internet/installer aer0101 Archief 0 14-04-08 09:01
Geen Wi-Fi verbinding maar toch internet? JasperrrB Archief 11 10-01-08 17:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.