//

Nederland/Spanje sim met Australiese iPhone

Nederland/Spanje sim met Australiese iPhone discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kom weer eens naar Nederland vanuit Australie en ga ook 2 weken naar Spanje, in totaal zijn we een maand in Europa. Ik zoek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-14, 11:19
JCates JCates is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Sydney
Berichten: 9
Lightbulb Nederland/Spanje sim met Australiese iPhone

Ik kom weer eens naar Nederland vanuit Australie en ga ook 2 weken naar Spanje, in totaal zijn we een maand in Europa.

Ik zoek naar een sim die mij in Nederland bellen, txt en data geeft, en een in Spanje, oftewel een die beide landen aanbiedt voor een redelijke prijs.

Graag suggesties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 gekocht in spanje met ios5 provider orange, is hier al een unlock voor? :) desteee Unlock 5 16-04-12 12:13
Iphone 4S IOS5.01 met KPN micro sim nog steeds geen service met/zonder pincode op sim Schon368 KPN 22 20-03-12 09:12
iPhone 4: SIM Unlock iPhone 4 Spanje WTFoX Unlock 12 04-09-11 15:07
spanje internetten met simyo myplace Internet in buitenland (roaming) 7 20-02-09 18:51
Dual Sim, België/Nederland Herre Koopinformatie België 1 29-04-08 08:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.