//

Internetten in Spanje met dongel?

Internetten in Spanje met dongel? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb zojuist een dongel gekocht van het merk Huawei met een simkaart met daarop 3GB internet. Ik heb totaal geen ervaring met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-14, 14:01
Djordy Djordy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 11
Standaard Internetten in Spanje met dongel?

Goedemiddag,
Ik heb zojuist een dongel gekocht van het merk Huawei met een simkaart met daarop 3GB internet.

Ik heb totaal geen ervaring met een dongel en ik heb ook geen idee of 3GB veel is of dat het zo op is.

En als het simkaartje op is, wat is anders de goedkoopste manier om te internetten via een dongel? (Thuis weer een simkaartje kopen of opwaarderen, geen idee hoe dit werkt nogmaals ik heb er geen ervaring mee, of in Spanje een simkaartje kopen?)

En hoeveel mensen kunnen er gebruik maken van een dongel en welke apparaten ect?

Het is trouwens voor gebruik in mijn eigen huis in spanje, dus eigenlijk zoek ik een internet abonnement voor Spanje, heeft iemand misschien tips of heeft iemand hier ervaring mee?

Alle informatie is welkom.

Met vriendelijke groet,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-14, 11:24
Bergjehansen Bergjehansen is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo Djordy!