//

SMS Naar Buitenland Werkt Niet

SMS Naar Buitenland Werkt Niet discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) SMS'en naar het buitenland werkt niet op mijn iPhone. Het ontvangen van berichten zowel binnen Nederland als uit het buitenland werkt wel, maar zodra het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-08, 15:21
Moumentai's schermafbeelding
Moumentai Moumentai is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 87
Standaard SMS Naar Buitenland Werkt Niet

SMS'en naar het buitenland werkt niet op mijn iPhone. Het ontvangen van berichten zowel binnen Nederland als uit het buitenland werkt wel, maar zodra het naar Duitsland verstuurd moet worden, komt het bericht niet aan. Ik krijg ook geen foutmeldingen te zien op de iPhone. En het versturen naar Nederlandse nummers werkt perfect.
Ook in mijn contacten staat het telefoonnummer goed. (+49 zonder de 0 en dan het nummer).

Momenteel zit ik bij Orange. Ook heb ik de oplossing geprobeerd betreft het wijzigen van het SMSC nummer. Deze staat perfect ingesteld in het internationale format (+31). Maar zodra ik het wil wijzigen via de iPhone met het intoetsen van codes, krijg ik wel een melding betreft:

Setting succeeded
Service Center Adress
No Adress

Dus kortom, het probleem is dat ik geen SMS kan versturen naar het buitenland. Het komt niet aan bij de geadresseerde.

Wie o wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-09, 23:42
Syl84 Syl84 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Beetje een late reactie hierop... ... maar ik heb sinds vandaag ook een Iphone en ik heb hetzelfde probleem! Ik kan wel in en naar NL smsen, maar bij het naar het buitenland smsen komen de berichten niet aan!
Heeft iemand inmiddels al een antwoord?! Alvast bedankt!
  #3  
Oud 19-10-09, 17:54
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syl84 Bekijk bericht
Beetje een late reactie hierop... ... maar ik heb sinds vandaag ook een Iphone en ik heb hetzelfde probleem! Ik kan wel in en naar NL smsen, maar bij het naar het buitenland smsen komen de berichten niet aan!
Heeft iemand inmiddels al een antwoord?! Alvast bedankt!
via een andere gsm (een nokia ofzo) even kijken of het nummer van de sms-centrale in internationaal formaat staat. dus beginend met +31. Waar je ook moet voor opletten is als je smsjes stuurt in het buitenland je nummer ook in internationaal formaat moet zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms'en van Nederland naar buitenland? Hamertej Odido (T-Mobile) 2 22-07-10 22:19
reply sms naar 1 nummer werkt niet sjikkervisje iPhone algemeen 0 16-06-10 19:24
Van T-mobile naar Vodafone bellen/sms werkt niet? Banzaiaap Odido (T-Mobile) 3 22-11-09 18:45
na upgrade 1.1.2 naar 1.1.3 werkt sms en agenda niet meer iBen Unlock [archief] 5 30-01-08 15:00
SMS Orange naar buitenland willy83 Internet in buitenland (roaming) 2 10-01-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.