//

Londen, toch een vraag!

Londen, toch een vraag! discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, ik heb iig alle topics doorgelezen en nog steeds blijft er een onduidelijkheid bestaan. Mocht ik toch iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-09, 00:09
Lielo Lielo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Smile Londen, toch een vraag!

Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, ik heb iig alle topics doorgelezen en nog steeds blijft er een onduidelijkheid bestaan. Mocht ik toch iets over het hoofd gezien hebben, feel free to delete this topic

Probleem is;
  • Zaterdag ga ik naar Londen
  • Ik heb een Iphone 3G
  • Met een T-mobile abbonnement
  • Geen jailbreak
  • Ik wil afentoe mijn vriend een sms kunnen sturen/bellen
  • Mail checken is geen verreiste, alleen als het mij niet veel geld kost
Wat moet ik nou allemaal uit zetten voordat ik naar Londen ga? Ik hoor allemaal dingen over EDGE met BossPreffs? Wat is dat? :') Ik weet dat ik naar Netwerk ---> Dataroaming ---> uitzetten (Staat bij mij blijkbaar al standaard uit) moet. Maar ik snap niet zo goed of ik ook het 3G netwerk uit moet zetten? Hoe doe je dat, en wat houdt dat eigenlijk in?

Maak ik dan helemaal geen extra kosten, als ik niet bel en sms? Wat als ik dan op Email druk, of bijvoorbeeld Buienradar? Gaat hij dan toch contact maken met internet?

Hoe werkt dat als je bij een Wi-Fi spot staat? Wat moet ik dan aanzetten, of doet hij dat allemaal automatisch?

Ben alleen als de dood dat ik een torenhoge rekening krijg. Ik ben gelukkig als ik alleen kan smsen/bellen in Londen

100000 maal dank iig!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-09, 00:46
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Gewoon data roaming uitzetten...Hierdoor kun je niet internetten via GPRS/3G/HSDPA (dus mobiele netwerken) en maak je niet extra kosten...Je kunt echter gewoon blijven sms'en, bellen en gebruik maken van Wi-Fi

Dus Data Roaming uitzetten...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toch maar een 3gs? dutchylex Koopinformatie Nederland 0 22-07-10 11:55
Stille stand toch een beltoon, iemand een oplossing ? dingemansje Ringtones en Wallpapers 0 29-05-08 16:05
Wat is een goede RSS feed voor nieuws? (+ een andere vraag) profit42 iPhone Apps 10 02-05-08 12:17
Toch nog een vraag aanschaf iPhone dree Archief 7 09-10-07 15:14
Volgend jaar toch een 3G-uitvoering? Roel Archief 9 19-09-07 22:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.