//

internet uitgeschakeld rekening blijft stijgen!

internet uitgeschakeld rekening blijft stijgen! discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik blijk van de zaak een abbonement te hebben zonder internet pakket. De kpn (zakelijke rekening ) rekent daar 3 euro per mb voor! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-09-09, 21:25
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard internet uitgeschakeld rekening blijft stijgen!

Hallo ik blijk van de zaak een abbonement te hebben zonder internet pakket. De kpn (zakelijke rekening ) rekent daar 3 euro per mb voor! Lekker degelijk oerhollands betouwbaar die kpn! Ik wil mijn baas niet te veel op kosten jagen dus heb ik nu het volgende gedaan:
3g netwerk ui,dataroming uit,internet tethering uit,ook bij Netwerk>mobiel datanetwerk>mobiele data heb ik i.p.v. interneT interneX gezet.Door deze "fout" kan ik zover ik kan controleren nu echt niet meer op internet (behalve op een "open Wi-Fi natuurlijk). Als ik (zonder Wi-Fi dus)nu Safari start of Mail of Kaarten geeft hij de melding dat hij geen verbinding kan maken. Volgens de kpn "rekeningchecklijn" heb ik toch weer 3,4 mb verbruikt sinds ik alles heb uitgezet dit kan toch niet!?
Het enige wat ik nog extra heb uitgezet bij Mail>nieuwe gegevens zijn ush en fetch op handmatig. Dit maakt toch niet uit? ik kon toch niet op internet...
Ben ik nu uit de kosten?

Laatst gewijzigd door jurben33; 06-09-09 om 21:28. Reden: foutje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-09, 22:18
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Een niet werkend profiel installeren kan je misschien beter helpen.
Ga naar Unlockit - APN Changer for your iPhone op je iphone, en installeer het Disable Data (FakeAPN) profiel.

Krijg je dan nog kosten betreffende internet, laat KPN die dan maar eens specificeren.
  #3  
Oud 06-09-09, 23:15
jurben33 jurben33 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

dank voor je reactie ik heb mijn jailbroken iphone nu een dag of vier. Ik weet nog niet precies hoe hij werkt. Ik heb er een halve dag over gedaan tethering mogenlijk te maken uit eindelijk stuurde iemand mij deze link Iphone mobile config files nu werkt alles perfect (behalve mms dan) toen kwam ik erachter dat mijn baas in de middeleeuwen leeft en geen datapakket heeft afgesloten. ik ga ervan uit dat dit in de komende tijd goed komt dus ik dacht met deze actie:"Netwerk>mobiel datanetwerk>mobiele data heb ik i.p.v. interneT interneX gezet" even snel internet te hebben uitgeschakeld ( om hem dan later als we een datapakket hebben weer aan te zetten). Op de site Unlockit - APN Changer for your iPhone praten ze over een apn changer zonder dat je je iphone hoeft te jailbraken...
Mijn iphone is jailbroken en unlockt... dus...ik heb gewoon zelf in mijn menu een fake apn aangemaakt door een letter te veranderen. Ik kan gewoon in dat menu Dit is dan toch hetzelfde...? Mijn vraag is: is dit afdoende.
  #4  
Oud 07-09-09, 07:26
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Kun je makkelijk checken: zet je Wi-Fi even uit en open Safari. Ga naar bijv. Google en kijk of je een foutmelding krijgt. Verschijnt Google wel, dan kun je nog steeds op internet -en zul je dus nog iets anders moeten met je internetsettings.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 11-09-09, 19:40
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Veel providers maken ook veel fouten bij hun facturen .. dit eerst maar eens nagaan ..
In de loop van de tijd heb ik al 4 keer een creditering gehad omdat ze fouten gemaakt hadden.. Soms het gevoel dat ze maar wat doen daarzo ..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 11:12
hoge internet rekening? Mickeymii Wi-Fi 6 21-04-10 11:10
internet rekening sa-jaws Odido (T-Mobile) 0 22-02-10 16:32
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47
KPN/Hi rekening internet Missbaksel KPN 11 10-09-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:18.