//

Geen internet in het buitenland ondanks 3g

Geen internet in het buitenland ondanks 3g discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was vorige week in Spanje en kreeg geen verbinding met het internet. De iphone gaf wel aan dat de 3g verbinding aanwezig was. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-09, 15:08
Rolezgoyoyo Rolezgoyoyo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard Geen internet in het buitenland ondanks 3g

Ik was vorige week in Spanje en kreeg geen verbinding met het internet. De iphone gaf wel aan dat de 3g verbinding aanwezig was. Ook stond het toestel ingesteld om roaming toe te staan. Telefoneren ging ook zonder problemen alleen data werkte niet. Overigens werkt dit wel in Nederland.
Mijn toestel is een geunlockte 3g met kpn simkaart.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-09, 23:10
Rolezgoyoyo Rolezgoyoyo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik kan nog steeds geen data versturen/ontvangen wanneer het toestel op een ander netwerk zit (buitenland) ondanks dat roaming is toegestaan! Weet niemand waar dit aan kan liggen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in het buitenland met grenzenloos ardyvb Odido (T-Mobile) 4 07-06-11 22:56
Prepaid internet in het buitenland PeHa5772 Internet in buitenland (roaming) 4 26-04-11 23:32
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? Anne4444 Wi-Fi 3 20-02-11 11:33
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? jj5 Internet in buitenland (roaming) 0 01-01-10 14:55
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland Pako Odido (T-Mobile) 2 26-02-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.