//

beste prepay oplossing in Nederland

beste prepay oplossing in Nederland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen, volgende week ga ik voor 2 weken naar Nederland met de iPhone natuurlijk. Nu ben ik zelf van België en had graag op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-09, 11:37
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard beste prepay oplossing in Nederland

hallo iedereen,

volgende week ga ik voor 2 weken naar Nederland met de iPhone natuurlijk. Nu ben ik zelf van België en had graag op internet gekunt met de iPhone tegen een normaal tarief. Daarom ben ik nu opzoek naar de beste prepay oplossing. Mijn oog was gevallen op vodafone. 9,5 euro per maand voor internet. Nu vroeg ik mij af waar je allemaal een simkaart kan kopen in nederland. Is dit enkel in de vodafone shop of kan dit ook bv in de supermarkt? Mocht er nog een betere aanbieding zijn dan vodafone, dan hoor ik het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-09, 17:18
RandyJC RandyJC is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zwolle
Berichten: 80
Stuur een bericht via MSN naar RandyJC
Standaard

supermarkt kan ook zoals de A&H. Je hebt bestwel een ruime keuze om deze simkaart prepay dingen op te halen. Vlgens mij kan hetzelfs nog in de grotere tankstations.
  #3  
Oud 13-01-10, 10:34
Guest-20240320144708
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@stijnvw hoe is het nu verlopen?

ik vertrek vrijdag voor een weekendje naar nederland,
ik zou graag een simkaartje met sms/bel en data hebben zodat ik daar gewoon men mails kan checken op men iPhone (3G).

ik ga naar landal heihaas, iemand nog tips ivm iPhone en andere multimedia?
  #4  
Oud 13-01-10, 12:36
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

ik heb een prepay simkaart van vodafone gekocht.
Kosten 9,95 met 7,5 euro belwaarde bij. Net niet genoeg om een internetbundel te activeren. Aangezien ik 2 a 3 naar vakantieparken in nederland ga heb ik er een opwaardeerkaart van 20 euro bijgekocht. Aangezien dit krediet 1 jaar geldig is. Ik heb toen een internetbundel geactiveerd. En het werkte heel snel, de 3G werkt in nl veel sneller dan in belgië. Ik heb dit zowel gebruikt op de iphone als met een umts-modem voor de laptop.
Ik heb alles op voorhand op de site van vodafone opgezocht en afgedrukt.
Hoe dat je de internetbundel moet activeren enzo.
  #5  
Oud 13-01-10, 15:16
Guest-20240320144708
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was het juist ook even aant uitchecken op de website van Vodafone,

een prepaid abonnement en dan de paketten van 'blox zorgeloos internet' bestellen ziet er mij het beste uit.
en best de optie 'meerwaarderen' inschakelen.

@stijnvw ik zie dat ze hier verbieden om de simkaart te gebruiken als modem, was dit toen ook al verboden?

ik zit eigelijk maar voor 3 dagen in nederland maarja, in de dode uurtjes is het wel plezant om ff facebook te checken!
er zou zogezegd gratis Wi-Fi in de bungalow zijn maar daar stel ik meestal niet veel vertrouwen in, ik neem liever voorzorgen.

kan er iemand uit nederland bevestigen of het verhaal van vodafone een goede oplossing is? greetz
  #6  
Oud 13-01-10, 15:50
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

officieel mag je je simkaart niet gebruiken in een modem. Maar ze gaan dit echt niet controleren. Als je geen gigabytes gaat downloaden zou ik mij geen zorgen maken. Ik heb er geen enkel probleem mee gehad.
  #7  
Oud 22-08-10, 16:27
Ken1984 Ken1984 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 97
Standaard

Heeft Vodafone ondertussen MicroSim-kaartjes voor de iPhone 4 of wordt 't knippen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Software: Beste offline maps oplossing? ReB87 iPhone Navigatie 3 14-10-10 14:59
beste video convert oplossing blok0220 iPad algemeen 11 01-06-10 01:32
Beste provider 3G Nederland Drag0n Archief 8 17-07-08 16:20
~ iPhone 3G kopen in UK, wat is beste oplossing? ~ Daichi Archief 8 07-07-08 15:46
~ iPhone 3G kopen in UK, wat is beste oplossing? ~ Daichi Archief 1 07-07-08 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.