//

Prepaid in NYC

Prepaid in NYC discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga binnenkort naar NYC. Mijn iPhone mag mee op reis Gezien ik als Belg een Belgische iPhone heb kan ik een andere simmkaart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-09, 09:31
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard Prepaid in NYC

Hoi,

Ik ga binnenkort naar NYC. Mijn iPhone mag mee op reis

Gezien ik als Belg een Belgische iPhone heb kan ik een andere simmkaart gebruiken.

Graag zou ik in NYC een prepaid kaartje kopen waar ik dan mee kan bellen, SMSen en surfen tijdens mijn verblijf, dit zonder aan roaming te doen.

Gezien mijn iPhone-loze vrouw ook mee ga ben ik via haar nog bereikbaar voor het thuisfront en hoef ik mijn simm met nummer niet te gebruiken.

Wie kan mij meer informatie geven over een prepaid in NYC, waar te kopen en hoeveel dit ongeveer zou kosten.

Bedankt !
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-09, 10:50
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Ff kijken dacht dat het AT&T was maar geloof dat de kosten best wel om te schrikken zijn anders kijken wat je provider er voor rekent in het buitenland en echt zorgen dat je roaming uit staat want je word niet vrolijk anders .

Laatst gewijzigd door ThaBudz; 29-12-09 om 10:54.
  #3  
Oud 11-01-10, 17:32
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Hier ben ik ook naar benieuwd want ik ga eind februari naar New York en daar zou ik ook graag willen internetten.
  #4  
Oud 11-01-10, 17:38
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Deze draad zie ik nu pas, een voorloper van deze https://forum.iculture.nl/f18/i...as-you-go.html

Misschien kunnen we ze combineren tot één, iets met 'ervaringen prepaid USA'?
Wij zijn toch niet de enigen die daar heen gaan, of zijn geweest?
  #5  
Oud 11-01-10, 19:09
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Deze draad zie ik nu pas, een voorloper van deze https://forum.iculture.nl/f18/i...as-you-go.html

Misschien kunnen we ze combineren tot één, iets met 'ervaringen prepaid USA'?
Wij zijn toch niet de enigen die daar heen gaan, of zijn geweest?
Denk inderdaad niet dat wij de enigen zijn die er heen gaan of zijn geweest. Hopelijk reageren deze mensen. Ik meen dat ik ooit iets gelezen had dat er ooit een artikel op de frontpage stond over prepaid gebruik in Italië. Dat ze daar veel (goedkope) aanbiedingen hadden voor mobiel internet bijvoorbeeld.

Zelf heb ik ooit gehoord, met nadruk op gehoord, dat prepaid telefoons in New York goedkoop te krijgen zijn. Voor 10 dollar heb je al een redelijk goed toestel waar je hier 40 euro voor betaalt met beltegoed erbij. Is dat dan ook zo met mobiel internet? Lekker goedkoop?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prepaid ipod123 Orange 1 18-05-11 11:51
prepaid op 2G westar iPhone algemeen 1 12-07-10 14:06
iPhone: Help! Moving from NYC to Amsterdam. shastasheen Jailbreak 2 06-05-10 22:25
Hoe volgende week 3gs in NYC kopen? tomv77 Koopinformatie USA 0 20-06-09 18:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:47.