//

mms verzenden vanuit het buitenland

mms verzenden vanuit het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs was ik in Denemarken, ik wilde een MMS verzenden maar dat lukte niet zonder eerst dataroaming aan te zetten en een internet verbinding tot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-05-10, 06:52
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard mms verzenden vanuit het buitenland

Onlangs was ik in Denemarken, ik wilde een MMS verzenden maar dat lukte niet zonder eerst dataroaming aan te zetten en een internet verbinding tot stand te brengen???? Ik heb dit maar niet gedaan omdat ik bang was voor hoge rekeningen ivm de grootte van de foto's die ik wilde verzenden. Klopt dit wel, gaat MMS via internet??? Ik heb een Vodafone abbo.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-10, 07:24
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik heb een T-Mobile I-abonnement en heb hetzelfde. MMS-jes verzenden en ontvangen in het buitenland lukt inderdaad alleen als data-roaming is ingeschakeld, Hetzelfde geldt voor Visual Voicemail. Op bellen.com wordt uitgelegd hoe eea werkt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 10-05-10, 07:37
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Eigenlijk wel gek. Jebetaald ook al voor de mms
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoop bellen met je iPhone vanuit het buitenland. cjj1992 Internet in buitenland (roaming) 7 28-06-13 10:28
Sms'en vanuit het buitenland. Macbookto Internet in buitenland (roaming) 14 21-02-11 17:00
Probleem met gebeld worden VANUIT het buitenland Emmanuelvm iPhone algemeen 5 06-10-10 16:16
Kosten VoIP (skype) vanuit het buitenland Awater Internet in buitenland (roaming) 1 01-02-10 16:17
MMS naar het buitenland sturen Rolezgoyoyo Overige providers Nederland 0 02-11-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.