//

Ervaringen met abroadband

Ervaringen met abroadband discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een abo afgesloten voor mijn iPad 2 voor international roaming via abroadband.com (Telecom uit Oostenrijk) en dat is blijkbaar de enige aanbieder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-11, 00:45
drex drex is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard Ervaringen met abroadband

Ik heb vandaag een abo afgesloten voor mijn iPad 2 voor international roaming via abroadband.com (Telecom uit Oostenrijk) en dat is blijkbaar de enige aanbieder die een flatrate aanbied voor een schappelijke prijs van € 0,59/MB beschikbaar voor 50 landen!

Geen abo kosten slechts eenmalig € 19.90 en eenm. verzendkosten.
Jaarlijk geloof ik iets van € 10.00 om je kaart aktief te houden......

Dus misschien voor meer mensen interessant indien je in het Buitenland van je dure roaming kosten af wil? Ik heb geen andere aanbieder kunnen vinden met een soortgelijke aanbieding? Jullie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-11, 19:00
bartmobile bartmobile is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen hiermee! Die €10 is trouwens alleen als je de sim een jaar niet gebruikt hebt, maar ook je abo niet hebt opgezegd.

Omdat ik binnenkort naar de VS ga, was ik ook al wat opties op een rij aan het zetten. Eigenlijk wil ik alleen maar een blog bijhouden en af en toe ff mail of facebook checken. Dan lijkt abroadband mij een prima optie, zeker omdat de sim geldig blijft en hij ook in andere landen te gebruiken is.

Zijn er al mensen die ervaring met deze aanbieder hebben?
__________________
I love the smell of jailbreak in the morning!
  #3  
Oud 23-07-11, 23:00
drex drex is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

Zal jullie alhier op de hoogte houden van mijn ervaringen? Heb het vrijdag besteld dus zal volgende week wel binnen komen week erop vertrek ik voor 3 weken naar het Buitenland.

Lijkt me een goed tarief voor Roaming....(ik ga het gebruiken voor mijn ipad 2) ik heb althans nog geen aanbieder met een beter tarief kunnen vinden....ik hou mij aanbevolen indien er iemand een betere aanbieder zou weten!
  #4  
Oud 04-08-11, 23:06
drex drex is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

SIM ontvangen en getest werkt voor nu perfekt. Ga vrijdag naar het Buitenland en dan zullen we zien of het daar ook goed werkt? Zodra ik terug ben zal ik alhier berichten.
  #5  
Oud 27-08-11, 19:47
bartmobile bartmobile is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Mocht je al terug zijn... Wat zijn je ervaringen met abroadband? Mocht je nog niet terug zijn, dan wacht ik nog even
Ik zag gisteren trouwens dat de sim nu tijdelijk 10 euro goedkoper is!
  #6  
Oud 28-08-11, 21:08
drex drex is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

Zojuist terug gekomen....en ik moet zeggen het werkt zondermeer perfect geen enkel probleem ervaren. Abroadband werkt gewoon zoals men het ook heeft omschreven......

Zeker een aanrader om van je hoge roaming internet kosten af te zijn.....
  #7  
Oud 30-08-11, 23:25
bartmobile bartmobile is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 19
Standaard

Mooi, bedankt voor je bericht!
Ik heb er nu net ook een besteld.
  #8  
Oud 19-07-12, 14:28
ianmen ianmen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

De sim-kaarten van aBroadband werken goed. Enige nadeel: ze dienenen te worden gekoppeld aan een creditcard. Zodra je vergeet dat je Wi-Fi verbinding actief is heb je dus alsnog een hoge rekening.
  #9  
Oud 06-08-12, 20:12
drex drex is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ianmen Bekijk bericht
De sim-kaarten van aBroadband werken goed. Enige nadeel: ze dienenen te worden gekoppeld aan een creditcard. Zodra je vergeet dat je Wi-Fi verbinding actief is heb je dus alsnog een hoge rekening.
Maar dat ligt aan jouw zelf (kun je standaard uitzetten en laten vragen!!) en niet aan de diensten van aBroadband, de aangeboden dienst werkt voor 100% en tegen een veel goedkoper tarief dan de reguliere telefoon provider met zijn torenhoge roaming tarieven.
  #10  
Oud 06-10-12, 00:35
Jacob123 Jacob123 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Mocht iemand nog interesse hebben, er is sinds kort een vergelijkbaar product aangeboden door KPN: https://www.roamline.com/countries-1

Voor de meeste Europese landen zijn zij goedkoper dan abroadband met 39 cent per MB. Ook krijg je met roamline toegang tot veel meer netwerken - namelijk alle netwerken waarmee KPN een contract heeft afgesloten, dit zijn er veel meer dan bij de Oostenrijkse abroadband.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met mobiel internet in met Duitse Simkaart foontje Internet in buitenland (roaming) 17 06-05-15 07:37
ervaringen met beschermhoezen? Elfje76 iPhone algemeen 1 22-06-10 12:29
Ervaringen met SKETCHES BoB_Ross iPhone Apps 0 25-11-08 14:16
Ervaringen met batterijduur Yorick iPhone algemeen 54 15-06-08 11:39
Ervaringen met Hi? RobertN Overige providers Nederland 15 16-11-07 00:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.