//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SneakyChipmunk Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende: Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #421  
Oud 12-11-10, 09:32
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakyChipmunk Bekijk bericht
Ik zag net in de tariefvoorwaarden van bel+sms+web het volgende:
Met dit abonnement kunt u geen gebruik maken van VoIP en SMSoIP-diesten.

Betekend dit dat ik met dit abbo geen skype en whatsapp kan gebruiken?
Dikke onzin. Dan zou alle IM clients ook niet mogen werken. Whatsapp werkt natuurlijk. En skype ook. Ik heb wel voor 1 september het abo afgesloten. Dat wel.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #422  
Oud 17-11-10, 15:10
svrfan svrfan is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6
Standaard Aansluitkosten Sim Only?

Hallo,

Vodafone heeft mij aansluitkosten berekend om via de TVgidsactie een SIM only abo te nemen. Klopt dit?


dank voor reactie vast!
  #423  
Oud 19-11-10, 21:22
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Hallo,

Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
Snel internet? En goed bereik?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
  #424  
Oud 19-11-10, 21:28
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steel Dogg Bekijk bericht
Hallo,

Is de Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar voor 9,95 p/m goed? Geen addertjes onder 't gras?
Snel internet? En goed bereik?
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/2883
Ik wilde deze ook maar er zit een datalimiet van 250g op dus heb die van 10,95 genomen.
  #425  
Oud 19-11-10, 21:34
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Datalimiet van 250MB? En die van 10,95 heeft dat niet?

Hmmmm, ben dan toch aan het twijfelen geraakt.

EDIT: Gezien idd. 250MB ben je zo doorheen of niet?

Laatst gewijzigd door Steel Dogg; 19-11-10 om 22:06.
  #426  
Oud 21-11-10, 09:53
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard ANWB actie

Zit hier ook aan te denken, maar twijfel of ik ergens anders voor een beetje meer een abo kan vinden waarbij ik dan ook bv. een htc wildfire voor mijn vrouw kan krijgen. Iemand een goed idee,tip??
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #427  
Oud 21-11-10, 14:30
Jaikwil Jaikwil is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Zit hier ook aan te denken, maar twijfel of ik ergens anders voor een beetje meer een abo kan vinden waarbij ik dan ook bv. een htc wildfire voor mijn vrouw kan krijgen. Iemand een goed idee,tip??
Bij dezelfde acties kun je ook abonnementen met toestel krijgen. Waaronder een HTC Wildfire. € 13,25 voor goedkoopste abonnement.
  #428  
Oud 22-11-10, 12:40
TNG TNG is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Even een vraagje voor de mensen die een SO 300 Bel + SMS + WEB via directsales afgesloten hebben. Wat is jullie starttegoed op myvodafone elke maand?

Mijn abbo is deze maand ingegaan en ik kreeg € 20,84 als starttegoed. Volgens myvodafone betaal ik € 0,083 per minuut/sms binnen de bundel. Als ik dan het simpele rekensommetje maak 20,84/0,083 = 251 minuten! Ben ik de enige die hier keihard genaait wordt of is dit het beleid van Vodafone??
  #429  
Oud 22-11-10, 12:55
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk bericht
Even een vraagje voor de mensen die een SO 300 Bel + SMS + WEB via directsales afgesloten hebben. Wat is jullie starttegoed op myvodafone elke maand?

Mijn abbo is deze maand ingegaan en ik kreeg € 20,84 als starttegoed. Volgens myvodafone betaal ik € 0,083 per minuut/sms binnen de bundel. Als ik dan het simpele rekensommetje maak 20,84/0,083 = 251 minuten! Ben ik de enige die hier keihard genaait wordt of is dit het beleid van Vodafone??
Ik had een vergelijkbaar probleem. Ik had ook het idee dat ik minder minuten kreeg dan wat ik zou moeten hebben (Sim Only 400) door middel van hetzelfde rekensommetje. Ik heb daarover gemaild en gebeld met vodafone. In eerste instantie wilden ze het niet begrijpen. Uiteindelijk heb ik iemand te spreken gekregen die me vertelde dat het bedrag per minuut/sms in werkelijkheid anders (lager) was dan op my.vodafone.nl staat. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet aan de hand van mijn rekeningen heb gecontroleerd of dat ook daadwerkelijk zo is.

Maar ik had dus ook het idee dat hier iets raars aan de hand is. Ik ben benieuwd wat de bevindingen van andere mensen zijn.
  #430  
Oud 22-11-10, 13:04
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Nog even een toevoeging op mijn vorige post. Ze vertelden me aan de telefoon dat er een vast bedrag per maand wordt afgehouden van je tegoed voor het 'internet'-gedeelte van je Sim Only Bel+Web+SMS abonnement. Het resterende bedrag is dan je tegoed voor sms+bel. Bij mij (Sim Only 400) is het standaard tegoed 28,95 euro per maand. Maar mijn maandelijkse start tegoed (na inhouding van het internet gedeelte) is 26,35 euro. Op mij vodafone staat dat ik 0,072 euro per minuut/sms betaal. Dit zouden dus ook 'maar' 366 minuten/sms zijn in plaats van het verwachte aantal van 400. (Echter: 28,95/0.072 zou wel precies 400 zijn).

Dus wat hier precies aan de hand is weet ik niet. Het zou in ieder geval veel handiger en overzichtelijker zijn wanneer vodafone je tegoed gewoon zou uitdrukken in eenheden in plaats van euro's.
  #431  
Oud 22-11-10, 13:13
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik zie dit nu eigenlijk pas. Heb een iPhone4 en hoef eigenlijk geen ander toestel (erbij) en wil er zeker ook niet voor gaan betalen (want uiteindelijk doe je dat dan tóch als je een toestel "krijgt"). Zit dus te denken aan een SIM only abonnementje. Maar dan idd > 150 omdat je anders aan die limiet van 250MB zit.

Als ik het goed begrijp krijg je dan als ANWB lid de actieprijs van 10,95 p/mnd voor het 190 SIM only ? Dan heeft mijn vriendin een leuke optie want ik ben geen ANWB lid...... damn.
  #432  
Oud 22-11-10, 13:33
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Ik zie dit nu eigenlijk pas. Heb een iPhone4 en hoef eigenlijk geen ander toestel (erbij) en wil er zeker ook niet voor gaan betalen (want uiteindelijk doe je dat dan tóch als je een toestel "krijgt"). Zit dus te denken aan een SIM only abonnementje. Maar dan idd > 150 omdat je anders aan die limiet van 250MB zit.

Als ik het goed begrijp krijg je dan als ANWB lid de actieprijs van 10,95 p/mnd voor het 190 SIM only ? Dan heeft mijn vriendin een leuke optie want ik ben geen ANWB lid...... damn.
Zelfde actie is er ook voor tvgids (misschien daar wel lid van?):

https://directsales.vodafone.nl/tvgids

En anders kun je volgens mij gewoon het anwb lidmaatschapsnummer gebruiken van een vriend/familie/kennis. Daar wordt niet naar gekeken. Volgens mij staat er in de FAQ expliciet dat dat mag (zie "veelgestelde vragen op directsales website):

Ik wil zelf geen gebruik maken van de aanbieding, maar mijn vrienden of familie zijn wel geïnteresseerd.
Vrienden en familieleden kunnen ook profiteren van deze aanbieding.
  #433  
Oud 22-11-10, 13:37
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ja kan toch die tv gids actie pakken daar hoef je geen anwb lid voor te zijn
  #434  
Oud 22-11-10, 13:54
TNG TNG is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zjwiest Bekijk bericht
Nog even een toevoeging op mijn vorige post. Ze vertelden me aan de telefoon dat er een vast bedrag per maand wordt afgehouden van je tegoed voor het 'internet'-gedeelte van je Sim Only Bel+Web+SMS abonnement. Het resterende bedrag is dan je tegoed voor sms+bel. Bij mij (Sim Only 400) is het standaard tegoed 28,95 euro per maand. Maar mijn maandelijkse start tegoed (na inhouding van het internet gedeelte) is 26,35 euro. Op mij vodafone staat dat ik 0,072 euro per minuut/sms betaal. Dit zouden dus ook 'maar' 366 minuten/sms zijn in plaats van het verwachte aantal van 400. (Echter: 28,95/0.072 zou wel precies 400 zijn).

Dus wat hier precies aan de hand is weet ik niet. Het zou in ieder geval veel handiger en overzichtelijker zijn wanneer vodafone je tegoed gewoon zou uitdrukken in eenheden in plaats van euro's.
Precies, maar dit is dan toch gewoon misleiding ofniet dan? Het lijkt alsof ze ook minuten berekenen over het BTW bedrag, maar die krijg je dus nooit. (0,083x300 = 24,90 het standaardtarief voor SO 300, ook toevallig?)

Ik was in de veronderstelling dat ik 300 minuten per maand zou krijgen en nu blijkt dat ik er maar 250 krijg...Ik heb contact opgenomen met Vodafone, maar de medewerkster snapte niks van mijn verhaal en zou het doorzetten naar de technische dienst of iets dergelijks. Ik ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door TNG; 22-11-10 om 13:56.
  #435  
Oud 22-11-10, 14:09
zjwiest zjwiest is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TNG Bekijk bericht
Precies, maar dit is dan toch gewoon misleiding ofniet dan? Het lijkt alsof ze ook minuten berekenen over het BTW bedrag, maar die krijg je dus nooit. (0,083x300 = 24,90 het standaardtarief voor SO 300, ook toevallig?)

Ik was in de veronderstelling dat ik 300 minuten per maand zou krijgen en nu blijkt dat ik er maar 250 krijg...Ik heb contact opgenomen met Vodafone, maar de medewerkster snapte niks van mijn verhaal en zou het doorzetten naar de technische dienst of iets dergelijks. Ik ben benieuwd.
inderdaad erg misleidend dit. Bij mij snapten de medewerkers aan de telefoon er ook geen snars van. Laat maar even weten als je antwoord hebt gehad van de technische dienst. Ik ben benieuwd hoe ze het aan jou gaan uitleggen en verantwoorden...
  #436  
Oud 22-11-10, 14:33
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Hallo,

Ik ga dus een Bel + Sms + Web abbo afsluiten bij Vodafone en hier krijg je dus de Wildfire ook bij https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3769

Maar dan kan ik toch gewoon de simkaart in mn iPhone steken en de Wildfire aan m'n vader geven, toch?

En de 250 MB Datalimiet.... Wat zijn jullie bevindingen hierover? Vind het wel erg weinig, maar gaat het ook daadwerkelijk zo snel om eroverheen te gaan?

Tips graag
  #437  
Oud 22-11-10, 15:27
Alireza Alireza is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard

Ik denk dat je al gauw over de 250 MB gaat. 1 GB is voor mij persoonlijk meer dan voldoende, want ik kom meestal tussen 600 - 800 MB per maand. Maar je verbruik is verschilt nogal per persoon.
  #438  
Oud 22-11-10, 15:28
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

Naja ik wil vooral Twitter/Whatsapp/desnoods Hyves even kijken, eBuddy en een beetje surfen op internet.

Push Email doe ik niet aan, Radio ook niet, downloaden ook niet Ga het alleen buiten gebruiken wanneer ik geen Wi-Fi verbinding heb
  #439  
Oud 22-11-10, 15:37
Alireza Alireza is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard

Dan zou 250 MB wel voldoende voor je kunnen zijn Wel goed letten op je dataverbruik dan!
  #440  
Oud 22-11-10, 15:38
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard

En als ik eroverheen ga? Word mn snelheid dan omlaaggehaald of sluiten ze 'em dan af na een paar keer?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:42.