//

Headset Remote.

Headset Remote. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum lezers, Er zijn zat oordopjes die mooi, goed en lekker zitten. Waar goed muziek uit komt etc. Maar ik zit dus met 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-08, 00:02
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard Headset Remote.

Beste Forum lezers,

Er zijn zat oordopjes die mooi, goed en lekker zitten. Waar goed muziek uit komt etc.

Maar ik zit dus met 1 probleem. Als ik lekker muziek zit te luisteren, maar een album of nummer of wat dan ook zat ben, moet ik eerst me hele iphone uit je broek trekken om, een keer goed te kunnen wisselen.

Stel ik zit op de fiets, en ik moet die handeling uitvoeren, ben ik bang dat hij valt en straks stuk is. Of je zit in de trein en ze zien je zitten met je iphone en ze stelen hem van je, want de iphone is toch redelijk in trek.

Ik ben dus op zoek naar iets dergelijk als het volgende product:


Heeft iemand handige tips. Iemand die al weet dat het er is, en waar het dan tekoop is etc.

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor de medewerking.
__________________
It takes the physical to create the physical
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-08, 07:20
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Wellicht overbodig, maar je kent de 'iPhoneklikjes'? En je weet ook dat er alternatieve headsets voor zijn?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 19-07-08 om 07:23. Reden: nog een tipje toegevoegd
  #3  
Oud 19-07-08, 11:51
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

De pagina naar de iphone Klikjes is niet zichtbaar, zegt dat ik geen recht heb om daar te kijken.
  #4  
Oud 19-07-08, 12:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik denk dat je dan hebt ingesteld dat je niet alles wilt zien hier op dit forum? Gevolg van de nieuwe forumindeling vermoed ik. Ga naar Gebruikerinstellingen/Groepslidmaatschappen en kies daar ook voor de groep 'iPhone 1.0 Firmware 1.x Unlock'. Ik denk dat als je daar ook lid van bent, je het wel te zien krijgt.
  #5  
Oud 19-07-08, 15:57
Qlimax Qlimax is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik denk dat je dan hebt ingesteld dat je niet alles wilt zien hier op dit forum? Gevolg van de nieuwe forumindeling vermoed ik. Ga naar Gebruikerinstellingen/Groepslidmaatschappen en kies daar ook voor de groep 'iPhone 1.0 Firmware 1.x Unlock'. Ik denk dat als je daar ook lid van bent, je het wel te zien krijgt.
Ja dat was het, dankje. Maar ik heb even de pagina's en reacties door gelezen. En.. het werkt wel ja. Maar toch is het niet direct wat ik zoek.

Want was mij op is gevallen moet de Klik manier is dat, hij kiest steeds eigenlijk maar uit 4 of 4 albums en niet de rest. Dus misschien nog andere opties ?

De Ipod heeft ook zo'n soort remote, alleen dat is dan met radio er in, maar zou die dan ook me Ipod zelf kunnen bedienen?

Apple Store (Nederland) - Apple iPod Radio Remote

- Ik lees onder op de pagina dat het alleen voor bepaalde Ipod's zijn, maar misschien dat het toch werkt?

Hier nog 1, die ik persoonlijker mooier, en misschien wel beter vind:

http://store.apple.com/nl/product/TL...1&s=topSellers

Nog 1, maar niet in de Apple store:

http://www.your-stuff.nl/shop/catalo...b4a0ce1692758c

Laatst gewijzigd door Qlimax; 19-07-08 om 16:03.
  #6  
Oud 06-11-09, 12:52
videologic videologic is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 20
Standaard

Moet je even het verhaal over Neckerman lezen alhier . En dan vooral het bericht over Ifree.nu.... Angstige popup.. als je dat leest ;-(

Laatst gewijzigd door videologic; 06-11-09 om 12:53. Reden: Gedelete .. onjuiste plek
  #7  
Oud 07-11-09, 12:54
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Ik gebruik de SmartTalk van Griffin in combinatie met mijn SkullCandy koptelefoon. Kan nu bellen met een gewone koptelefoon en mijn iPod bedienen middels de "klikjes". Ideaal!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Remote via bluetooth kindrak iPhone Apps 0 01-11-09 12:53
Remote Jaapiejaap Archief 1 07-04-09 16:59
remote via pc poeske iPhone Apps 5 26-07-08 16:47
remote buddy truckdiver iPhone algemeen 3 12-02-08 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.