//

Ringtone op iPhone zetten lukt niet...

Ringtone op iPhone zetten lukt niet... discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al van alles geprobeerd, ook met iringer en nog meer. Met windows kan ik vrijwel alles. Bij mij werkt synchroniseren (apply) gewoon niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-01-13, 22:31
vxvk vxvk is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Ik heb al van alles geprobeerd, ook met iringer en nog meer. Met windows kan ik vrijwel alles. Bij mij werkt synchroniseren (apply) gewoon niet. Er gebeurt gewoon niets. En de ringtones die ik al eerder op de telefoon gezet had, zijn ook verdwenen en precies dezelfde krijg ik er niet meer op. Ik werk al zo'n 30 jaar met computers, maar de iphone is zeer gebruikersonvriendelijk. Ik ga de aanwijzingen die ik gekregen met jailbraeker en daarna een stapje verder toch maar proberen. Ik vind dat we toch moeten proberen het gezeur van apple te doorbreken. Gerda
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-01-13, 11:53
vxvk vxvk is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Nog even iets geks: ik heb voor alle zekerheid een back-up van mijn iphone gemaakt op mijn andere notebook (windows vista 32). Ik heb daar nog eens een keer geprobeerd om de beltonen op mijn iphone te zetten. Ik kon daar wel synchroniseren, maar de beltonen kwamen niet op mijn iphone. Ik liet mijn partner zien dat ik op mijn andere notebook (windows 7 64) mijn iphone niet kon synchroniseren. En... nu ging het wel en al mijn beltonen staan opeens op de iphone. Ik had de computer niet opnieuw opgestart. Wel had ik itunes weer opnieuw gestart, maar dat had ik al eerder een paar keer gedaan. Ik begrijp hier niets van. Misschien 'de aanhouder wint'? Maar ik heb wel alle zaken met betrekking tot jailbreak uitgeprint. Voor een volgende keer als al mijn beltonen weer verdwenen zijn. Want dat kan zomaar heb ik gezien. Maar iedereen bedankt. Gerda
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek op Iphone zetten lukt niet! Tr1bal Muziek, foto & video 8 27-04-11 15:00
Apps naar iphone zetten lukt niet. SJD iTunes 4 14-10-10 22:26
Windows: nieuwste software op iphone zetten lukt niet! the_nilsinho iTunes 2 03-09-10 16:18
Ringtone op Iphone lukt niet Danajoela Ringtones en Wallpapers 4 22-06-10 14:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:49.