//

problemen met ringtone

problemen met ringtone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb met iphoneRingtonemaker zelf gemaakte rintones op mijn iphone gezet. Een ervan heb ik als standaard rintone gekozen. Als ik echter gebeld wordt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-05-08, 00:30
romgan romgan is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Question problemen met ringtone

Hallo,
Ik heb met iphoneRingtonemaker zelf gemaakte rintones op mijn iphone gezet. Een ervan heb ik als standaard rintone gekozen. Als ik echter gebeld wordt dan gaat er een beltoon (blues) die standaard geïnstalleerd is op de iphone. Ook als ik een andere standaard geïnstalleerde beltoon kies gaat toch blues af als ik gebeld wordt. Ik heb rintonefix geïnstalleerd. Helpt niet. firmware is 1.1.4
help........
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-08, 00:32
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je kan ook de app Ringtones op je iPhone installeren via de Installer.
i.danstaface.net ff toevoegen en dan skrewcommon en ringtones installeren. Veel Plezier en volgende keer ff zoekfunctie he
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 01-06-08, 11:46
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
je kan ook de app Ringtones op je iPhone installeren via de Installer.
i.danstaface.net ff toevoegen en dan skrewcommon en ringtones installeren. Veel Plezier en volgende keer ff zoekfunctie he
IMario ik denk dat de vraag die gesteld is wel terecht is heb het op jou manier Skrewcommon en ringtone geinstalleerd en ja je kunt in settings kiezen wat je wilt er komt altijd de ringstone terug die je via ringtone,s hebt gemaakt/gebruikt.

na het deinstalleren blijft het probleem het enige wat je kunt doen is de ringtone uit de iphone verwijderen via putty waarna het weer werkt
__________________
Iphone 4 16 GB zwart
  #4  
Oud 01-06-08, 17:42
inbouwer inbouwer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar inbouwer
Standaard

Hallo een ieder,

Ik ben zelf ook in het forum aan het stoeien geweest en dus ook Rintone geinstalleerd.
Opzich werkt het wel op de trilfunctie na dan.

Minpunt is dat ik alleen via de directe manier ( set as default ) mijn beltoon kan horen, elke andere manier hoor ik niets als er gebeld wordt, wel zie ik de sterretjes ( kun je aanvinken ) in beeld als je wordt gebeld.

Ik kan nu ook met geen mogelijkheid meer mijn standaard ringtones aan de gang krijgen.

Is er een manier om dit programma weer ongedaan te maken, uninstall werkt helaas niet, mijn ( set as default ) ringtone is dan namelijk nog steeds te horen.
Alleen als ik mijn bieb van de ipod leeg maak is het niet te horen maar dan hoor ik dus sowieso niks meer.

Moet ik nu mijn hele telefoon weer opnieuw installeren of is er nog een snellere manier te regelen.

PS.
( Via Ringmitone en Ibrickr werkt er sowieso niks bij mij, de Fix van Sjowol heb ik al geinstalleerd maar dat helpt 'm ook niet )

Het liefst maak ik alles weer ongedaan, ik heb liever een standaard beltoon met trilfunctie dan dit......
  #5  
Oud 01-06-08, 17:46
inbouwer inbouwer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar inbouwer
Standaard

Oh ja, ik heb 1.1.4 op de Iphone staan....
  #6  
Oud 01-06-08, 17:54
stef1234's schermafbeelding
stef1234 stef1234 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inbouwer Bekijk bericht
Oh ja, ik heb 1.1.4 op de Iphone staan....
ben nog even aan het rommelen geweest als je in het ringtone programma de ringstone,s uitzet dan werkt het weer
  #7  
Oud 01-06-08, 18:12
inbouwer inbouwer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Achterhoek
Berichten: 6
Stuur een bericht via MSN naar inbouwer
Standaard

HAHA, je hebt inderdaad gelijk, hier had ik totaal nog niet aan gedacht!

Maar het standaard ding begint me nu al weer te vervelen....

Ik ga nog eens ff kijken of ik met Ibrickr toch nog wat kan doen, als die ringtone in het goede mapje staat met de juiste extentie dan zou het toch gewoon moeten werken?
  #8  
Oud 01-06-08, 18:17
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

je hebt ze erin gezet met de ringtonemaker zelf correct? zullen ze waarschijnlijk in de verkeerde map staan of verkeerde extensie, controleer of de songs formaat M4r hebben, zoniet gebruik deze program vo je mp3 om te zetten : ringtones

en zet ze er gewoon in met Winscp (openSSH) en klaar.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #9  
Oud 03-02-10, 22:18
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Ik kan het niet vinden op het forum na de zoekfunctie dus ik zet hem maar hier neer. Ik heb zelf ringtones gemaakt en op de iphone gezet. Nu heb ik met cydia een aantal zaken gedownload, onder andere winterboard. En nu krijgt ik in een keer een andere ringtone behalve standaard, of zelfs de ringtone die ik voor de persoon geselecteerd heb. Deze zijn allemaal zelf gemaakt en hebben het eerder prima gedaan.

Ik heb al een harde reset gedaan, maar dat helpt niet. Dus nu weet ik het niet meer.

Wie oh wie kan mij helpen :-(.

Alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone via iPhone met oordopjes harriepopov Ringtones en Wallpapers 0 31-08-10 18:51
ringtone met headset in daveku Archief 0 20-09-08 15:46
Probleem met Ringtone (3 sec) Altaner Ringtones en Wallpapers 0 02-04-08 11:21
Probleem met ringtone na unlock. alger Unlock [archief] 3 23-03-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:13.