//

geen verandering geluid facebook meldingen

geen verandering geluid facebook meldingen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen mede gebruikers, Ik loop tegen het volgende probleem aan: wel/geen meldingsgeluid bij meldingen van facebook. standaard staat deze bij mij op de (drietoon meldingsgeluidje) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-15, 13:23
xander77 xander77 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Locatie: hilversum
Berichten: 2
Standaard geen verandering geluid facebook meldingen

Goeiemorgen mede gebruikers,

Ik loop tegen het volgende probleem aan: wel/geen meldingsgeluid bij meldingen van facebook.

standaard staat deze bij mij op de (drietoon meldingsgeluidje) als ik hem verander naar een ander blijft hij bovenstaand toontje horen drietoon,alle geluiden staan aan maar geen geluk het blijft hetzelfde wat ik ook doe.

zo ook het synchroniseren dat duurt ook te lang is dit soms een bug want de winkel waar ik mn iphone gehaald heb kon me niet helpen en de apple store hier ook niet......


xander
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook App, geen geluid iPersian iPhone Apps 176 14-09-13 17:19
Facebook-app geen geluid bij meldingen OriginalJeroen iPhone Apps 3 26-03-13 09:47
Facebook geen meldingen instellen rkltnk iPhone algemeen 6 02-11-12 16:17
Geen geluid meer voor Facebook meldingen op i phone 4 Areferee iPhone algemeen 0 31-10-12 00:49
Geen meldingen van Facebook draw something enz Rubske iPhone Apps 0 01-10-12 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.