//

Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone?

Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) www.zedge.net -> maak een gratis account aan en zoek op iPhone 3G(s) beltonen. Klik op de gewenste toon, sla m op in een mapje op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 30-01-10, 14:08
KiMZz KiMZz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 26
Standaard

www.zedge.net -> maak een gratis account aan en zoek op iPhone 3G(s) beltonen. Klik op de gewenste toon, sla m op in een mapje op je pc en sleep die naar ringtones in iTunes. Sync met je iPhone en klaar!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 30-01-10, 20:08
Dees68 Dees68 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi,

Ik heb 3 beltonen toe kunnen voegen. In iTunes staan ze ook bij de beltonen maar op mijn iPhone 3GS staat er maar 1. Ik kan ze niet alle 3 toevoegen.

Ik kan wel kiezen voor beltonen sync en dan alle beltonen alleen gaan mijn cd's die erop staan dan verloren.

Iemand een oplossing?
  #43  
Oud 06-02-10, 14:29
KiMZz KiMZz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 26
Standaard

Je moet denk ik bij sync aangeven dat je én je playlist én je ringtones wilt synchroniseren. Bij mij werkt t iig wel zo.. Wanneer ik dan nieuwe ringtones toevoeg in iTunes zet ie ze ook over naar m'n iPhone.
  #44  
Oud 12-02-10, 21:47
zwartebever zwartebever is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Thumbs down Ringtones downloaden

Het werkt echt niet op deze manier?
Wat nu?
  #45  
Oud 13-02-10, 11:59
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KiMZz Bekijk bericht
www.zedge.net -> maak een gratis account aan en zoek op iPhone 3G(s) beltonen. Klik op de gewenste toon, sla m op in een mapje op je pc en sleep die naar ringtones in iTunes. Sync met je iPhone en klaar!
Heey had er weinig vertrouwen in, mja denk probeer t ff want in iTunes converteren, extensie aanpassen en bla bla werkte niet meer bij mij dusja...
maar wat jij hierboven beschrijft werkt gewoon prima bij mij Net gesynct met me 3GS en hij staat erop thnxxx voor de tip!!!

Mja werkt alleen voor ringtones he?? sms tones enzo kun je niet aanpassen zonder jailbreak toch????
  #46  
Oud 15-02-10, 18:27
eline-joyce eline-joyce is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard ringtone problemen

hallo,

alle problemen in deze berichten had ik ook met gekochte ringtonen via iTunes. Het waren m4a bestanden.
Uiteindelijk vond ik dit draadje en volgende de methode van 2thamaxx en..... dat werkt prima!

Dank je wel.

vrgr

Joyce
  #47  
Oud 21-02-10, 13:21
saskiaaa72 saskiaaa72 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoiallemaal...

Ik heb ook 3 beltonen toe kunnen voegen. In iTunes staan ze uiteindelijk ook bij de beltonen maar op mijn iPhone 3GS staat er maar 1 in aangepast.. Ik kan ze niet alle 3 toevoegen.
Ik heb bij opties aangevinkt "muziek en video's handmatig configureren" Als ik deze uitvink dan kan ik niet eens bestanden naar mijn beltones van mijn iphone slepen.. Kan het zijn dat er verschil is tussen de iphone met een andere firmware.. ik heb 3.1.3..

helpppppp
  #48  
Oud 24-02-10, 14:23
Witkees Witkees is offline
• iOS 9.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bossos Bekijk bericht
- eigen ringtones op je iphone zetten

Sleep een beltoon uit je itunes bibliotheek naar het icoon van je aangesloten iphone. Rechtstreeks naar de map beltonen slepen lukt niet! Simpel, maar je moet het maar weten natuurlijk.

Laat maar weten of dit een beetje nuttige info was. Ben zelf nog helemaal geen expert, maar mss is hier toch iemand mee geholpen, niet?

Grts,

bossos
Deze manier werkte ook super voor mij, BEDANKT !!!

Ik heb dus eerst mijn beltonen in de bibliotheek (Itunes) gezet en daarna deze weer geopend. Allen gearceerd (windows: CTRL + A) en daarna gesleept naar Apparaten en losgelaten op Iphone .... Witkees. Hij plaatst ze daarna netjes in je map Beltonen en maakt ze ook goed zichtbaar in je Iphone: Instellingen -> Geluiden -> Beltoon. Geef hem soms wel even de tijd (1 a 2 seconden) de tijd om deze in te laden (ik heb er ongeveer 700).
  #49  
Oud 02-03-10, 17:40
KiMZz KiMZz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Heey had er weinig vertrouwen in, mja denk probeer t ff want in iTunes converteren, extensie aanpassen en bla bla werkte niet meer bij mij dusja...
maar wat jij hierboven beschrijft werkt gewoon prima bij mij Net gesynct met me 3GS en hij staat erop thnxxx voor de tip!!!

Mja werkt alleen voor ringtones he?? sms tones enzo kun je niet aanpassen zonder jailbreak toch????
Helaas niet nee.. Alleen ringtones!
  #50  
Oud 28-04-10, 22:54
iberno iberno is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Standaard

Thanks! De manier via Garageband werkt perfect!!!! Super tip!
__________________
The apple cannot be stuck back on The Tree of Knowledge; once we begin to see, we are doomed and challenged to seek the strength to see more, not less.
  #51  
Oud 03-05-10, 08:41
D.S. D.S. is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Ik maakte mijn ringtones via deze link

Ringtones maken via iTunes - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS

Maar nu blijkt, dat ik na een update van iTunes, het regeltje met 'converteer naar AAC' is verdwenen.

Wat te doen ?
  #52  
Oud 03-05-10, 10:24
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!! las ik in 1 vd eerste posts...

Downlaod IRinger.. Is freeware hoeft niet betaald voor te worden.. Is een programmatje waarmee je van een mp3 een ringtone voor de iphone kan maken.. Je kiest 30seconden waar de mp3 moet beginnen en mee af moet lopen..
Je drukt op import en de ringtone wordt naar itunes verstuurd..

Nu moet je alleen nog syncroniseren en klaar is kees... Ringtones maken met iRinger en Cycorder krijgt update - iPhone - iPhoneclub.nl
  #53  
Oud 03-05-10, 10:54
D.S. D.S. is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cogy Bekijk bericht
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!! las ik in 1 vd eerste posts...

Downlaod IRinger.. Is freeware hoeft niet betaald voor te worden.. Is een programmatje waarmee je van een mp3 een ringtone voor de iphone kan maken.. Je kiest 30seconden waar de mp3 moet beginnen en mee af moet lopen..
Je drukt op import en de ringtone wordt naar itunes verstuurd..

Nu moet je alleen nog syncroniseren en klaar is kees... Ringtones maken met iRinger en Cycorder krijgt update - iPhone - iPhoneclub.nl
Ik zie dat iRinger enkel voor Windows is.

Is er een alternatief voor de Mac ?
  #54  
Oud 04-05-10, 22:29
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

ehh nou ik gedaan via techlogg en alles is denk ik goed gegaan maar zie mijn anouk beltoon nie??

wie helpt deze blondy?
  #55  
Oud 17-08-11, 22:35
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

krijg mijn beltoon niet op me iphone? helpp
  #56  
Oud 18-10-11, 22:11
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Ok, had dus ook het probleem dat mijn beltoon weg was op de iPhone NA de upgrade naar IOS5.
Na wat gesukkel heb ik hem er toch terug op gekregen.
Ik had wel nog steeds het m4r bestand van de betreffende beltoon.
De manier om hem terug op je iPhone te krijgen...

(Windows Itunes)
Sleep de beltoon EERST naar de bibliotheek bovenaan, sleep hem nadien vanuit deze bibliotheek naar je aangesloten iPhone.
Dadelijk vanuit een verkenner op je iPhone slepen werk om één of andere duistere reden NIET. Je MOET via de bibliotheek gaan ...
  #57  
Oud 03-11-11, 17:47
veenbrinkje veenbrinkje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Weet iemand hoe ik het geluid van facebook op mijn iphone kan veranderen.Heb alles al doorgelopen.
Alvast bedankt
  #58  
Oud 04-11-11, 20:30
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

googel maar eens naar de site van Zedge, beltoon kiezen, opslaan, komt direct via itunes naar je beltonen toe (als je deze eerst via voorkeuren hebt aangevinkt). En vola je beltoon op de juiste plaats en instellen maar suc6.
  #59  
Oud 04-11-11, 21:49
veenbrinkje veenbrinkje is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Nuenen Bekijk bericht
googel maar eens naar de site van Zedge, beltoon kiezen, opslaan, komt direct via itunes naar je beltonen toe (als je deze eerst via voorkeuren hebt aangevinkt). En vola je beltoon op de juiste plaats en instellen maar suc6.
Ik ga het proberen nu,Thanx

Yes het is me gelukt,dankjewel

Laatst gewijzigd door veenbrinkje; 04-11-11 om 22:24.
  #60  
Oud 08-11-11, 10:03
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard

koop i am ringer en het probleem is opgelost. er is wel een ander probleem:
sinds 0s5 kan ik niet meer met verschillende ringtones werken met verschillende mensen, altijd een en dezelfde ringtone. is er iemand die daar een oplossing voor heeft?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 21:49
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 16:19
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33
Zo krijg je een eigen ringtone defisit Ringtones en Wallpapers 29 29-12-07 19:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.