//

Niet alle Beltonen synchroniseren

Niet alle Beltonen synchroniseren discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een progje die meerdere m4r bestanden tegelijk korter kan maken dan 30 seconden. Als ik dat allemaal 1 voor 1 moet doen, ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-05-10, 12:10
frank1972 frank1972 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Is er een progje die meerdere m4r bestanden tegelijk korter kan maken dan 30 seconden. Als ik dat allemaal 1 voor 1 moet doen, ben ik nog wel ff bezig namelijk....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-08-10, 22:10
journeyman journeyman is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ik heb het zelfde probleem. ik heb net 3 beltonen gekocht via itunes. dze staan in itunes in het mapje "aangeschaft" maar ik loop hier al een uur te vloeken omdat die beltonen maar neit naar mijn iphone willen gaan!!!!! wat ik ook probeer, het lukt gewoonweg niet. ik heb eergisteren wel een firmware upgrade gedaan naar de versie 4.0.1... hopelijk heeft dat er niets mee te maken....
  #23  
Oud 12-08-10, 00:40
Aartmans Aartmans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik krijg er ook maar 1 van de 6 op mijn iphone. Voorheen geen probleem mee.
  #24  
Oud 23-08-10, 11:00
ServicePack's schermafbeelding
ServicePack ServicePack is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 152
Standaard

Ik heb het ook dit probleem! De beltonene staan allemaal gesync. in iTunes maar niet op de telefoon. De beltoon hoeft GEEN 30 sec. lang te zijn. Heb er een beltoon tussen zitten van 5 sec. en deze wordt wel vertoont in de iPhone......

Ook alle beltonen hebben de juiste extentie.

Wat kan dit zijn?
:-(
  #25  
Oud 09-09-10, 14:52
-dp- -dp- is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 32
Standaard

ik heb de oplossing gevonden !! ik had precies hetzelfde probleem als jullie, van de 10 ringtones pakte hij meestal maar 2 of 3... dus ben ik aan de slag gegeaan.

dit is hoe ik het heb gedaan:

- je download een kant en klaar .m4r bestand van bijvoorbeeld Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko en slaat deze op in de map "...\music\itunes\ringtones".
- natuurlijk kun je ook een eigen .mp3 file gebruiken en deze bewerken tot maximaal 00:30:00 seconden (en géén milliseconde meer, mag wel minder).
- ik gebruik voor het bewerken altijd "Nero Wave Editor".
- open nu de .m4r of de .mp3 in Wave Editor en leef je uit op je ringtone, denk aan de 30 seconden limiet.
- sla het bestand op (in je ringtones map) als .mp3 -stereo - 128 kbit
- sla het bestand nu pas op als .mp4 - LET OP: voordat je op save klikt, ga naar de knop Opties, kies nu voor een bitrate van precies 159 kbit/s, druk op OK en sla het bestand op in je ringtones map.
- via de windows verkenner kun je nu het bestand hernoemen naar .m4r
- sleep dit nu naar je iTunes ringtones folder en klaar is kees

graag jullie reacties of dit wel of niet werkt.
alle ringtones die het bij mij niet deden heb ik op deze manier bewerkt en ze deden het allemaal.

success allemaal !!

grtz Dennis
  #26  
Oud 17-02-11, 15:05
justrikkie justrikkie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde gezeur met die beltonen. Wie niet????
Maar dat bovenstaande gaat echt boven mijn pet haha! Ik heb echt geen idee hoe ik dat allemaal moet doen. Geen makkelijkere manier?????

Grtzzz Rikkie
  #27  
Oud 17-02-11, 16:53
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

om het jullie makkelijker te maken google maar eens naar zedge, deze downloads gaan direct naar je itunes ( beltonen ) toe, en hoef je geen bestandsformatie te doen. oftewel download en alles gaat automatisch. suc6
  #28  
Oud 25-02-11, 13:06
Corinne Corinne is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb alles gelezen in dit topic maar heb nog steeds het probleem dat Iphone maar 1 ringtone tegelijk accepteert.
Ik heb 3 ringtones. Staan ze alle 3 in Itunes, pakt Iphone er 1. Delete ik diegene en in Itunes ook 2 dan pakt Iphone de overgebleven ringtone. Het ligt dus niet aan de ringtones zelf, die doen het gewoon, heb ze 1 voor 1 allemaal getest en erop gehad.

Maar wáár ligt het nou aan dat ik ze niet alle 3 tegelijk op m'n Iphone krijg???
Slepen en alles werkt dus niet.
  #29  
Oud 23-10-11, 10:35
Sponzy Sponzy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Lightbulb

Ik had ook hetzelfde probleem, werd er niet goed van.
Toen kwam ik erachter dat als je via het iTunes hoofdmenu "bestand=>bestand aan bibliotheek toevoegen" de ringtones toevoegd deze wel syncen.
Controleer wel ff in iTunes of je onder je iPhone "beltonen"tab "beltonen synchroniseren" hebt aangevinkt

Hoop dat dit iemand helpt.

Laatst gewijzigd door Sponzy; 23-10-11 om 10:49.
Reageren

Labels
beltonen, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foutmelding bij beltonen synchroniseren MissCaatje iTunes 3 02-11-11 22:11
Beltonen synchroniseren met iTunes sako Ringtones en Wallpapers 25 29-10-10 16:02
Windows: Beltonen synchroniseren, maar niet terugvinden op iphone Bart10jeweet iTunes 0 20-04-10 13:48
Windows: Na synchroniseren alle MP3 en beltonen op ihone kwijt Ayransk iTunes 0 16-12-09 09:37
Beltonen synchroniseren niet amaryllida Archief 2 02-12-09 12:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:44.