//

Beltoon verschijnt niet bij geluiden

Beltoon verschijnt niet bij geluiden discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone 4 OS 4.2.1 Itunes 10.1 Beltoon is m4r formaat en duurt 2 seconden Synchronisatie gaat goed Staat op Iphone in lijstje met beltonen Beltoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-11, 11:55
antoinem antoinem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 3
Standaard Beltoon verschijnt niet bij geluiden

Iphone 4 OS 4.2.1 Itunes 10.1
Beltoon is m4r formaat en duurt 2 seconden
Synchronisatie gaat goed
Staat op Iphone in lijstje met beltonen
Beltoon verschijnt bij instellingen/geluiden niet in lijst en kan daarom niet worden gebruikt.
Wat doe ik fout?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-11, 00:22
petey22674 petey22674 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 4
Standaard

open je itunes, sluit je iphone aan, zodra je iphone contact maakt verschijnt in de linkerkolom de naam van je iphone ( Iphone van***) klik daarop en je menu verschijnt, bovenaan in het midden staat beltonen, klik deze aan en hij vraagt welke beltonen je wilt synchroniseren, klik deze aan en klik op toepassen en/of synchroniseren, daarna staan de beltonen bij je geluiden op je iphone bij beltoon.

succes.
  #3  
Oud 10-01-11, 13:02
antoinem antoinem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 3
Standaard Did it Done it - still not working

Dank voor je bijdrage.

De gewraakte maar geliefde beltoon is gesynchroniseerd en ik kan 'um/'dr zien op de Iphone. Maar ik kan die toon niet selecteren bij Instellingen/Geluiden/Beltoon omdat ping (zo heet die toon) niet in het lijstje verschijnt.

Is er een minimum lengte van beltonen o.i.d.? En omdat er geen filemanager beschikbaar is op mijn Iphone kan ik ping er ook niet even naar goede plek verplaatsen.

Er zijn grotere problemen op de wereld dan het geluidje dat mijn telefoon maakt....
  #4  
Oud 10-01-11, 13:25
antoinem antoinem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 3
Standaard Wonderbaarlijk

Beltoon hernoemd van ping naar onderzeeboot, opnieuw gesynchroniseerd en simsalabim, hij is verschenen en werkt.

ping is blijkbaar een heilig woord voor apple inc.
  #5  
Oud 04-07-11, 23:17
Dajennetje Dajennetje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Bij mij stond de ringtone ook niet op mijn Iphone nadat ik 'm gesynchroniseerd had.

Ik heb de beltoon weer uit het mapje beltonen in Itunes gehaald. Daarna weer opnieuw er in gesleept. Daarna gesynchroniseerd en toen stond het ineens wel op mijn Iphone bij beltonen. Raar maar waar! (en erg frustrerend als het niet lukt!!! grrrr)
  #6  
Oud 20-07-11, 19:12
Gerardkissen Gerardkissen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Heb een zelfde probleem met iTunes zie ik de ringtonen staan op de iPhone, maar kan ze onder het kopje instellingen/geluiden/beltoon/aangepast niet staan, daar staan er twee, wanneer ik deze via iTunes verwijder staan er twee anderen, wat doe ik niet goed
  #7  
Oud 21-07-11, 20:54
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

googel op de pc maar eens naar zedge, beltoon vinden, opslaan, komt automatisch bij itunes in beltonen te staan, tel syncen en klaar is kees, suc6
  #8  
Oud 21-07-11, 22:50
Gerardkissen Gerardkissen is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Dank voor de tip, alles weer in orde
Reageren

Labels
ringtone niet zichtbaar



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelfgemaakte Ringtones staan niet meer bij Beltoon (OS 3.0) SmartieZ Ringtones en Wallpapers 5 01-07-09 02:56
Beltoon bij Itunes ma niet op Iphone lowjetta Ringtones en Wallpapers 5 29-06-09 03:42
Mac OS X: iPhone verschijnt steeds in iTunes bij het opladen aaifoon iTunes 4 02-11-08 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.