//

Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd.

Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog nooit heb ik een ding dat me een rib uit mijn lijf heeft gekost zo hard uit het raam willen gooien, en dat voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Ringtones en Wallpapers
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-11, 00:47
MayDay MayDay is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Hengelo
Berichten: 3
Unhappy Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd.

Nog nooit heb ik een ding dat me een rib uit mijn lijf heeft gekost zo hard uit het raam willen gooien, en dat voor een paar stomme ringtones.
Ik, digikneus, moest zo nodig een iPhone 'omdat dat zo makkelijk is!'

Ik heb nu denk ik ongeveer 5 uur besteed aan het krijgen van een eigen ringtone op mijn iPhone maar het is nog niet gelukt.

Na uren heb ik eindelijk 2 van de 3 ringtones in het juiste .m4r
Weer uren later en geen idee hoe staan 2 daarvan in het tabblad ringtones in mijn iPhone! Welliswaar staat de 3e, die ik nog miste wel in het kopje ringtones in iTunes zelf, echter kan deze met geen mogelijkheid gesleept worden naar het mapje ringtones van de iPhone. Ja, ik sleep een eind weg maar zichtbaar word 'ie niet.

Daarnaast na ongeveer 51 synchroniseren (ja, echt) staat ze nog steeds niet op mijn iPhone, ik heb het idee dat op mijn kop staan en dubbeltjes poepen nog beter werkt.

Ik heb mijn iPhone sinds een week met de nieuwste firmware, 4.3.2.
Is er iemand die me kan helpen? Voor mijn gevoel spring ik zo achter mijn iPhone aan.
Ligt het misschien aan instellingen op mijn iPhone? iTunes? Let wel, ik snap maar erg weinig van iTunes.

Ps. Ik heb een nieuw topic geopent om het oude niet te bumpen, daarin staan elke keer mensen die het uiteindelijk wél opgelost hebben gekregen, en ik... Niet, met dezelfde tips.

Hulde aan degene die mij 'mijn' 3 ringtones op mij iPhone krijgt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-11, 11:03
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

googel maar eens op je pc naar zedge, hier staan duizenden ringtones en als je deze download komen ze direct naar je itunes toe, wel moet je bij voorkeuren beltonen aanvinken anders komen ze niet op de idevice, suc6
  #3  
Oud 07-05-11, 21:17
Gerjasna Gerjasna is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Kerkrade
Berichten: 4
Standaard

Hallo ,
ik weet niet of je probleem opgelost is, ik had hetzelfde probleem.
uiteindelijk ben ik op Iskysoft Iphone Ringtone Maker gekomen, je hoeft het niet te kopen , hetgene wat je kunt downloaden is genoeg om bestaande bestaande ringtonen of mp3's om te zetten zonder veel moeite en ze staan gelijk in itunes onder de ringtones.
succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 15:23
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd Slompies iPhone Apps 0 15-08-10 12:54
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 15:38
Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd? dennis00 iPhone algemeen 3 28-12-09 23:45
Agenda, niet alle afspraken worden gesynchroniseerd scbrouwer iTunes 5 30-09-08 21:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.