//

Foto's/video's uit iPhone backup halen??

Foto's/video's uit iPhone backup halen?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik kopieer regelmatig backups die iTunes automatisch maakt van mijn iPhone naar een externe HD. Nu moest ik om ruimte te maken op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 12:28
matsoft matsoft is offline
• iOS 2.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard Foto's/video's uit iPhone backup halen??

Hallo allemaal,

Ik kopieer regelmatig backups die iTunes automatisch maakt van mijn iPhone naar een externe HD. Nu moest ik om ruimte te maken op mijn iPhone enkele foto's en filmpjes verwijderen uit de cameraroll.

Nu wil ik graag van al mijn zelfgemaakte foto's en video's van de iPhone backup, die op mijn externe HD staan, in chronologische uit de backup halen en gewoon los op mijn HD zetten.

Nu heb ik een app gevonden waarmee je de backups kan 'extraheren'. Dan kom ik al mijn video's en foto's tegen. Het probleem is alleen dat alle foto's/video's niet op chronologische volgorde staan maar gewoon helemaal door elkaar.

Weet iemand een makkelijke manier om de backup te extraheren en dat de foto's op chronologische volgorde blijven staan?

Alvast dank voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Foto's uit iPhone halen lukt niet. forum.bericht Desktop-applicaties 16 11-06-16 08:40
Foto: Foto uit video halen Roel 1 Muziek, foto & video 0 14-08-11 16:24
Foto's uit je iPhone halen.. Willempieee Muziek, foto & video 39 11-07-10 12:34
Gegevens uit je itunes iphone backup halen? Delphii iTunes 0 15-05-10 12:33
Alleen foto's uit Iphone backup halen happydaddy Muziek, foto & video 3 24-10-09 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.