//

Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update

Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door RedBull synchroniseren via Wi-Fi hielp bij mij ook niet had zelfs de usb kabel veranderd van poort itunes opnieuw geinstalleerd hielp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-10-11, 15:57
Twinozzy Twinozzy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 3
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedBull Bekijk bericht
synchroniseren via Wi-Fi hielp bij mij ook niet
had zelfs de usb kabel veranderd van poort itunes opnieuw geinstalleerd hielp ook niet...

hij syncte gewoon niet , ofwel kreeg ik de melding dat sync niet wou opstarten of gestard kon worden of het werd geanuleerd...

Dan heb ik gewoon de iphone opnieuw hersteld en terug alles opnieuw gedaan ...
en nu doet hij het verlopig terug...

is dit door dat de iphone gejailbreakt is of heeft dit er niets mee te maken..
Nee alleen aanvinken in overzicht scherm in Itunes Met deze iphone synchr via Wi-Fi en usb kabel gebruiken.
de muziek moet je OPNIEUW van je "eigen" muziek folder naar itunes trekken .. alles wordt weer geconverteerd en dan zou synchroniseren moeten lukken.
uitteraard kanje ook voor herstel kiezen maar dan ben je wat langer bezig met eea..

greets
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-12-11, 09:00
serge79 serge79 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Muziek kwijt na update

Ik ben sinds de update mijn muziek kwijt.
Ik was ook alle apps kwijt maar die heb ik terug kunnen halen door in te loggen bij iTunes.
Mijn aangekochte albums kan ik niet terug krijgen.
Bij Apps waarvoor ik betaald had zag ik dat ik ze gratis kon downloaden maar bij de muziek moet ik er opnieuw voor betalen.
Iemand goede raad?
  #23  
Oud 11-01-12, 21:59
bas2007 bas2007 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

This is how you fix your music app:
  1. Plug your iDevice into iTunes
  2. Open iTunes and go to the music tab on your device and uncheck “Sync Music.” This will remove all music from your device. Apply changes and sync.
  3. After the sync finishes go back to the music tab and recheck “Sync Music.” Apply your changes and sync your music back to your iPhone/iPod.
  4. Now, try playing your music now from the music app. It should work.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek niet meer op iphone na update jolanda212 Muziek, foto & video 0 07-02-11 11:32
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden Bento iTunes 2 04-08-10 16:20
hoe kan ik eerder gedownloade apps terug vinden arcovandermeij iPhone Apps 1 19-06-10 16:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.