//

Foto's niet meer terug te plaatsen na IOS 5

Foto's niet meer terug te plaatsen na IOS 5 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb voor de zekerheid mijn foto's die op m'n iPhone stonden voor upgrade naar IOS 5 naar mijn computer gekopieerd (Windows 7) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-11, 10:51
MacFreak20 MacFreak20 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 39
Standaard Foto's niet meer terug te plaatsen na IOS 5

Hallo,

Ik heb voor de zekerheid mijn foto's die op m'n iPhone stonden voor upgrade naar IOS 5 naar mijn computer gekopieerd (Windows 7) en gelukkig maar...doordat het op mijn Windows 7 bak niet lukte heb ik via mijn MacBook Pro IOS 5 geïnstalleerd. De waren weg, omdat mijn MacBook niet de computer is waarmee ik mijn iPhone normaal gesproken synchroniseer. Nu kan ik de foto's alleen niet meer in de originele map terugplaatsen...

De map heette in IOS 4.x.x '800AAAAA' (binnen de DCIM map) en heet nu '823WGTMA'. Nu is het geen halszaak om ze niet op deze manier erop te kunnen zetten, maar toch...zou wel moeten kunnen lijkt me...

M.vr.gr., Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 15:57
Booyaka Booyaka is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik heb een enigszins soortgelijk probleem.

Uit voorzorg had ik de foto's voor de update al gekopieerd naar m'n laptop. Daarna een reservekopie gemaakt op iTunes en toen iOS 5 geïnstalleerd. Na de update kreeg ik alles weer terug, behalve m'n foto's. Apps stonden ook bijna allemaal los, dus die kon ik weer opnieuw in mappen gaan zetten...

Maar goed, als ik nu foto's terug probeer te zetten in Windows verkenner, probeer ik ze te plaatsen op de iPhone, die als aparte schijf wordt vermeld. Dan krijg ik eerst de vraag of ik de geselecteerde mediabestanden met het apparaat wil kunnen afspelen. Of ik nou "Ja" of "Nee" aanklik, maakt niet uit want ik krijg daarna meteen de melding "Het apparaat antwoordt niet meer of de verbinding met het apparaat is verbroken".

Ik snap er iig niets van. Iemand die tips heeft?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2011 om 17:44 ----------

Heb het ondertussen al op een andere manier gefixt. Heb maar gewoon in de map 'iTunes media' bij 'Foto's' een nieuwe map gemaakt die nu 'Pre-update' heet en daar al die foto's in gezet. Dat werkte wel. Alleen staat dan nu alles in dat album in plaats van op de filmrol.

Laatst gewijzigd door Booyaka; 14-10-11 om 17:45.
  #3  
Oud 17-10-11, 07:27
MacFreak20 MacFreak20 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 39
Standaard

Het lijkt me dat je van, maar ook naar het volume zelf ook foto's moet kunnen kopiëren. Anders haalt Apple functionaliteit weg; lijkt me niet echt de bedoeling, of het moet een beveiligingslek geweest zijn...hier klopt iets niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps en muziek niet meer terug te vinden na iOS 5-update MeLiesa Muziek, foto & video 22 11-01-12 21:59
iPhone: Originele firmware terug plaatsen ? kriss Jailbreak 0 02-07-11 21:13
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen Apple740 iPhone Apps 0 08-01-11 04:25
Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock raaf iPhone algemeen 4 07-04-08 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.