//

Avi op iphone krijgen en afspelen

Avi op iphone krijgen en afspelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, ik heb enkele avi series op men pc staan, nu zou ik deze graag op men iphone zetten om deze te kunnen bekijken, Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-11, 12:54
Syphon Syphon is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Avi op iphone krijgen en afspelen

Goeiedag, ik heb enkele avi series op men pc staan, nu zou ik deze graag op men iphone zetten om deze te kunnen bekijken, Nu kan dit?
Want met itunes kan ik deze niet overslepen, en als ik probeerde zei hij dat ik deze dan niet kan afspelen op de iphone, kunnen deze afgespeeld worden?
En zoniet wat moet ik voor app erop zetten dn om het te kunnen doen?
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-10-11, 13:25
donut1209 donut1209 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: .
Berichten: 17
Standaard

download de free studio van dvdvideosoft.com
dan kan je de avi's converten naar iphone/ipod formaat.
bovendien zitten er nog een hele hoop andere progjes bij die altijd van pas komen.

EDIT:
vervolgje: nadat ze geconvert zijn, kan je ze wel in itunes zetten en naar je iphone syncen
  #3  
Oud 23-10-11, 17:11
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Selecteer de bestanden in iTunes, ga naar geavanceerd en selecteer 'Maak versie voor iPod of iPhone aan'.
  #4  
Oud 23-10-11, 18:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syphon Bekijk bericht
Goeiedag, ik heb enkele avi series op men pc staan, nu zou ik deze graag op men iphone zetten om deze te kunnen bekijken, Nu kan dit?
Want met itunes kan ik deze niet overslepen, en als ik probeerde zei hij dat ik deze dan niet kan afspelen op de iphone, kunnen deze afgespeeld worden?
En zoniet wat moet ik voor app erop zetten dn om het te kunnen doen?
Alvast bedankt
Oh my god, wat sommige hier alleen zeggen jongens,pf. Blijf gewoon weg van itunes als het om video's en foto's gaat, er zijn veel betere en handigere manieren voor al dit.

Je zegt zelf; je hebt een avi bestand en je wil dat op je iphone bekijken; schaft u av player aan of movieplayer.
Volg de uitleg die er staat dan.

Je iphone moet geconnect zijn dan met je pc,dan in itunes naar je device gaan en dan naar apps gaan, onderaan bij apps zie je aparte apps staan en daar moet je dan av player/movie player zien staan die je gedownload hebt,klik dan op av player/movie player, dan moet je op toevoegen klikken en ga je naar je bestand (als er losse subs zijn moet je deze ook invoegen) en dan zet deze een avi bestand binnen de 1-2min op je iphone en kan je kijken waar en wanneer je wil.
Zorg wel je plaats genoeg over hebt om op je iphone te zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Avi Video Conveteren JustinOtten Muziek, foto & video 15 17-07-19 16:58
Apple tv avi video afspelen JohnnieQ Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 11 18-10-11 15:57
.AVI kijken op je iPad maartenotto iPad algemeen 38 29-06-11 23:04
Avi darickj iTunes 10 26-01-11 21:29
film .avi op iphone?? b00n Archief 1 28-04-09 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.