//

Muziek op Iphone krijgen nu Mediamonkey niet meer werkt

Muziek op Iphone krijgen nu Mediamonkey niet meer werkt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Aaargh! Ik heb iTunes alleen maar gebruikt de afgelopen tig jaar om mn iphones te updaten, omdat ik met syncen iedere keer bang ben wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-11, 09:51
basset basset is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 33
Standaard Muziek op Iphone krijgen nu Mediamonkey niet meer werkt

Aaargh!

Ik heb iTunes alleen maar gebruikt de afgelopen tig jaar om mn iphones te updaten, omdat ik met syncen iedere keer bang ben wat ik nu weer kwijt ga raken (meerdere pc's waar ik aan wil kunnen connecten)

Echter nu werkt mediamonkey niet meer met IOS5.

Weet iemand hoe ik veilig een playlist kan syncen in iTunes zonder dat ik de rest kwijt raak? Of is er al een alternatief die compatible is?

Als ik wil syncen dan geeft hij een waarschuwing dat het toestel met een andere pc is gesuunced en dat ik alles kwijt raak. (ik heb overigens alleen muziek aangevinkt als sync. Maar goed......het blijft itunes )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Help please: Iphone 4 niet meer uit recovery mode te krijgen pdewildt Jailbreak 2 23-05-11 15:51
HELP PLEASE: iPhone niet meer werkend te krijgen pdewildt Archief 1 15-05-10 19:31
Windows: Muziek kopen maar niet krijgen.... Aaibaar iTunes 4 11-01-10 00:23
mijn iphone niet meer aan te krijgen peterkraaijeveld iPhone algemeen 1 12-12-08 15:32
Iphone niet meer aan de praat te krijgen Dualcore iPhone algemeen 4 15-08-08 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.