//

Alle foto's met flits zijn compleet wit en wazig!Wat is dit?

Alle foto's met flits zijn compleet wit en wazig!Wat is dit? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees hier gen enkele effectieve oplossing graag een duidelijk antwoord wat te doen ik wil die schijn meteen weg nu en kwaliteit foto met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-09-12, 21:24
Guino Guino is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Ik lees hier gen enkele effectieve oplossing graag een duidelijk antwoord wat te doen ik wil die schijn meteen weg nu en kwaliteit foto met flits ik heb dit probleem slechts twee dagen voordien ging alle wel er is aan mijn iphone de laatste twee dagen niet gebuert of verandert hoe komt wie weet het exact van naadje tot draadje wat ik moet doen om het effectieve meteen op te lossen dat de schijn weg is , ie heeft het al weg gekregen en deed wat precies ?? Of komt 't omdat er een nieuwe iso 6 opkomst is dat er veel van deze problemen zijn tot over twee dagen had ik gen enkle probleem foto plus flits
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-09-12, 11:52
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Sorry....dat is niet te lezen.....steek er even wat meer tijd in.
  #23  
Oud 04-11-12, 11:14
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Bedankt mensen, dankzij jullie is mijn probleem verholpen. Ik heb een stukje folie die op de flits kwam weggesneden en nu heb ik geen waas meer.
  #24  
Oud 08-11-12, 22:17
jeannanl jeannanl is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Bedankt voor de tip.Ik kwam ook op de forum met vraag over mistige foto's. Hoesje uit goeie foto's. Hoesje aan wit en mistig. Ik heb silicone hoesje>dus met scherpe zakmesje gewoon gat voor cam groter gemaakt. Toestel beschermt! foto's scherp!!! BEDANKT!!!
  #25  
Oud 01-04-14, 22:10
Britt1031 Britt1031 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Berichten: 1
Standaard Zelfde probleem bij de iphone 4s!

Ik heb ook een Iphone 4s wit, en als ik een foto maak met flits komt het blauw-achtig. Ik vind dit best jammer want ik heb het pas een dag.
Foto's zonder flits zijn wel uitstekend!

Ik ben radeloos en weet niet wat ik moet. (Er zit geen hoes op, of folie etc,)
  #26  
Oud 02-04-14, 01:09
seVIIen seVIIen is offline
• iOS 17.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 7
Standaard

Dag britt
Indien je een hoes om je iphone hebt doe die dan uit en zie als je het nog steeds hebt.
Is het probleem opgelost door de hoes er af te laten maak de opening in de hoes van led en camera groter.
Indien je geen hoes hebt is de echte reden blijkbaar nog steeds niet gekend. Men vermoed dat het licht is die lekt tussen led en camera binnen in de iphone zelf.
Dit kan door een slechte herstelling/ montage, een schok of iets dergelijk.
Als dit een nieuwe iphone is ga er terug mee naar de winkel. Zo niet frees ik ervoor dat je er mee zal moeten leven. Of dat je eens verder op verkenning zal moeten gaan waar je het probleem kan laten herstellen of hoe je het zelf kan fix'en.
Ik zelf heb met de iphone 4 modellen nog geen last van gehad. Op de iphone 5 modellen hebben ze de led verder van de camera gezet en met metalen rand in de achterwant gemonteerd. (dit geeft aan dat het een gevoelig punt was bij de vorige modellen).
Ik wens je veel succes en moest je in je verdere zoektocht iets vinden post het hier. Dan kunnen andere er ook nog iets van opsteken.
  #27  
Oud 06-06-14, 08:37
bretkroket bretkroket is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 wazige foto's met flits

Ik heb e.e.a. uitgeprobeerd en het wordt toch veroorzaakt door het hoesje. Het licht uit het lampje reflecteert blijkbaar toch tegen het randje van de opening in het hoesje waardoor de verkeerde belichting wordt ingesteld. Haal de iPhone uit het hoesje en je zult zien dat de foto's met flits dan ook gewoon goed en scherp zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32
Na iOS 4.0 foto's weg of wazig! MaartenJan Muziek, foto & video 45 25-01-11 00:25
Hmmmm...wat zou dit nouw kunnen zijn dedafmonteur iPhone algemeen 46 23-05-08 09:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.