//

foto's van camera onscherp

foto's van camera onscherp discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar weken geleden heb ik op mijn Iphone 3GS , IOS 5 gezet. Alles ging prima. Afgelopen zondag was ik in de dierentuitn fotoos ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 16:32
Borsatie Borsatie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard foto's van camera onscherp

Een paar weken geleden heb ik op mijn Iphone 3GS , IOS 5 gezet. Alles ging prima. Afgelopen zondag was ik in de dierentuitn fotoos aan het maken mijn telefoon toen ik ineens een vastloper kreeg. Telefoon reageerde helemaal nergens meer op. Uiteindelijk harde reset gegeven waarna de telefoon heel langzaam weer opstartte. Als ik nu een foto neem met de camera of een printscreen doe, komt er een vierkantje met een vraagteken in mijn afbeeldingen te staan. Als ik op wijzigen druk, komt de afbeelding wel tevoorschijn en als ik hem dan weer opsla, komt het vraagteken weer tevoorschijn...heel irritant. Ik heb de telefoon al een paar keer aan en uit gezet, aan mijn computer gehad maar helaas pindakaas..,
Wie bied uitkomst want ik weet het ff niet meer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 17:40
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het beste is om de telefoon te herstellen in iTunes. Normaal gezien zouden de problemen dan opgelost moeten zijn.

Tip
Pas ook even je profiel aan, zo zien we ook daar dat je een iPhone 3GS hebt

  #3  
Oud 29-10-11, 18:40
Borsatie Borsatie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor je reactie,
INmiddels heb ik mijn telefoon opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet en mijn backup weer teruggezet......Fotoos zijn weer (of nog steeds) onscherp.
Ik begrijp er echt helemaal niets van!
  #4  
Oud 29-10-11, 19:14
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

dat vraagteken kan er misschien nog af, maar dat onscherpe word nooit meer scherp vrees ik, als je hersteld, herstel je de fout terug vrees ik, herstel eens naar een punt dat je geen problemen had.
__________________
Bla bla bla...
  #5  
Oud 31-10-11, 10:12
iphoneVIERs iphoneVIERs is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard Ook bij iPhone 4S slechte foto pixel kwaliteit

Ik heb ook last van een soort gelijk probleem.
Heb een iPhone 4S en aardig wat foto's gemaakt de afgelopen dagen, ook veel via de fotocamera optie in het lockscreen.
Gisteren eind van de middag waren mijn foto's in eens van hele slechte pixel kwaliteit (blokjes). Echter als ik naar de 'Edit' optie ga, dan zie ik mijn foto weer in perfecte kwaliteit. Betekent dat de foto er dus wel goed op staat, alleen niet goed weergeeft. Na de 'Save' optie zit ik weer in mijn camera roll met dezelfde slechte pixel kwaliteit.

Zo te lezen heeft het terugzetten naar fabrieksinstellingen geen zin. Wie weet een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's van digitale camera naar icloud Jepie iCloud 4 15-10-11 23:29
foto van camera naar Ipad gelder56 iPad algemeen 2 13-07-11 17:59
Foto's onscherp na software update Neche Muziek, foto & video 3 19-09-10 11:12
Foto: foto's van uw camera naar iphone op reis jan10 Muziek, foto & video 7 18-06-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.