//

Foto's van windows naar iPhone

Foto's van windows naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, sinds kort heb ik een iPhone 4. Ik heb nog absoluut geen verstand van Apple en iPhones. Ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-11, 00:32
FlyingUnicorn FlyingUnicorn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Unhappy Foto's van windows naar iPhone

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, sinds kort heb ik een iPhone 4. Ik heb nog absoluut geen verstand van Apple en iPhones. Ik weet me geen raad meer. In winkels zeggen ze dat het gewoon moet kunnen. Op internet ook. Ik kan geen foto's en plaatjes vanaf Windows op de iPhone zetten. Iemand een idee hoe dit in godsnaam moet? En of dit wel kan? Anders kan ik nooit een leuke achtergrond hebben bijvoorbeeld. Via iTunes lukt het blijkbaar al niet. Ik heb het ook al geprobeerd als 'plakken' naar de iPhone, maar dat werkt niet. Ik vind dit zo jammer. Niemand in mijn omgeving heeft een iPhone. Ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen! Want ik zit er heel erg mee! En ik snap er al bijna niks van.
Alvast bedankt!

Groetjes van Maaike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-11, 00:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlyingUnicorn Bekijk bericht
Hallo allemaal,