//

Foto's van windows naar iPhone

Foto's van windows naar iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, sinds kort heb ik een iPhone 4. Ik heb nog absoluut geen verstand van Apple en iPhones. Ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-11, 00:32
FlyingUnicorn FlyingUnicorn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Unhappy Foto's van windows naar iPhone

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, sinds kort heb ik een iPhone 4. Ik heb nog absoluut geen verstand van Apple en iPhones. Ik weet me geen raad meer. In winkels zeggen ze dat het gewoon moet kunnen. Op internet ook. Ik kan geen foto's en plaatjes vanaf Windows op de iPhone zetten. Iemand een idee hoe dit in godsnaam moet? En of dit wel kan? Anders kan ik nooit een leuke achtergrond hebben bijvoorbeeld. Via iTunes lukt het blijkbaar al niet. Ik heb het ook al geprobeerd als 'plakken' naar de iPhone, maar dat werkt niet. Ik vind dit zo jammer. Niemand in mijn omgeving heeft een iPhone. Ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen! Want ik zit er heel erg mee! En ik snap er al bijna niks van.
Alvast bedankt!

Groetjes van Maaike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-11, 00:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlyingUnicorn Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, sinds kort heb ik een iPhone 4. Ik heb nog absoluut geen verstand van Apple en iPhones. Ik weet me geen raad meer. In winkels zeggen ze dat het gewoon moet kunnen. Op internet ook. Ik kan geen foto's en plaatjes vanaf Windows op de iPhone zetten. Iemand een idee hoe dit in godsnaam moet? En of dit wel kan? Anders kan ik nooit een leuke achtergrond hebben bijvoorbeeld. Via iTunes lukt het blijkbaar al niet. Ik heb het ook al geprobeerd als 'plakken' naar de iPhone, maar dat werkt niet. Ik vind dit zo jammer. Niemand in mijn omgeving heeft een iPhone. Ik hoop echt dat iemand me hier kan helpen! Want ik zit er heel erg mee! En ik snap er al bijna niks van.
Alvast bedankt!

Groetjes van Maaike
Niet panikeren .

Om foto's op je iPhone te zetten kan je via itunes doen maar dat raad ik de mensen af. Ik doe het altijd via een app die je kan downloaden/aankopen die in de appstore te vinden is: photosync genaamd, heel goeie app om foto's naar je iPhone te zetten en/of van je iPhone naar je pc. Dat gaat ook met filmpjes die je bv hebt gemaakt met de iPhone, ook deze kan je overzetten met deze app.

Er bestaan ook apps die wallpapers hebben, zo heb ik een achtergrond gekozen, alle wallpapers eens afgegaan en dan eens gekeken of deze wel paste want nie alle passen op de achtergrond, sommige trekken op niks enz....

De appstore is enorm belangrijk op en voor de iPhone, de meeste zaken doe je gewoon via ene app die je aanschaft .
Typ maar eens wallpaper ofzo in in de appstore bij zoeken en klik zoeken en je zal wel zien welke keuze je allemaal hebt, er staan er altijd wel gratise op ook.
Die wallpaper kan je in je fotoroll opslaan en zo kan je dan je achtergrond en dergelijke kiezen. Kan ook zijn je het meteen via die app zelf kan doen.

Itunes vind ik persoonlijk niet goed voor foto's en films en filmpjes. Muziek wel oke vind ik en voor je apps uiteraard ook (je hebt geen ander keuze in deze maar dat werkt gelukkig wel nog goed).
Daarom dat ik de mensen bepaalde apps aanraad die handig en nuttig zijn.

ps; in winkels zeggen ze het ook maar ze kunnen u nie helpen? Ik zou het ook niet in winkels willen vragen, de meesten die er werken weten nog van toeten of blazen, hier op deze fora zit je op de zeg maar betere plaats voor vragen .
Onthoud ook apple op bepaalde zaken redelijk gesloten is maar wat jij hier zegt kan allemaal .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 05-12-11 om 00:53.
  #3  
Oud 05-12-11, 07:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je moet in iTunes op je computer op je iPhone klikken (links onder 'apparaten') Dan zie je de overzichtspagina van je iPhone, het tabblad 'info'. Ga nu naar het uiterst rechtse tabblad 'foto's', klik daarin aan: synchroniseer foto's.

Kies een (foto)map op de harde schijf van je computer die je op de iPhone wilt hebben. Ik heb bijvoorbeeld een aparte map op de computer aangemaakt 'iPhone Album' waarin ik foto's en filmpjes plaats die ik op m'n iPhone wil hebben. Klik nu op synchroniseren en klaar. De foto's staan op je iPhone.

Toevoegen of verwijderen doe je dus door voortaan foto's toe te voegen danwel te verwijderen uit die map op je computer. Bij elke synchronisatie van je iPhone met iTunes worden de wijzigingen van die map ook doorgevoerd op je iPhone.
  #4  
Oud 05-12-11, 14:08
FlyingUnicorn FlyingUnicorn is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Heel erg bedankt allebei voor jullie antwoorden! Dat je voor foto's enzo ook een app kon gebruiken, dat wist ik niet. Goed om te weten! Zal ik zeker eens gaan proberen! En het is me eindelijk gelukt om foto's via iTunes op de telefoon te krijgen en als achtergrond te gebruiken. Een iPhone is echt even wennen voor me. Hiervoor had ik een Samsung Jet, echt een wereld van verschil! En kun je Apps ook gewoon zeg maar met je pc koppelen? Dat als je je iPhone aansluit, dat je dan op de pc ook wat met de app kan doen?
En ja, inderdaad, in winkels zeggen ze maar wat. Volgens mij kan ik door dit forum nog heeeel veel leren!
Nogmaals, heel erg bedankt allebei!
  #5  
Oud 05-12-11, 14:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Kijk eens aan wat een blije TS. 😃 Daar doe je het toch voor 👏 👍
  #6  
Oud 28-03-14, 09:46
Jack268 Jack268 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 6
Standaard foto van pc naar iphone?

Hoi,

Heb al veel gezocht en gelezen. Uiteindelijk via itunes een map foto's geselecteerd en gesynchroniseerd. Het aantal foto's in de map wordt keurig vermeld en hij is even aan het synchroniseren, waarna vermeld wordt dat het gelukt is.
Waar zijn nu die foto's?
Als ik kijk op de iphone bij filmrol, zie ik ze niet.
Ik wil simpelweg een pasfoto kopieren naar de 'ICE - app'. Moet toch kunnen?

Groetjes,
Jack
  #7  
Oud 28-03-14, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jack268 Bekijk bericht
Waar zijn nu die foto's?
Als ik kijk op de iphone bij filmrol, zie ik ze niet.
Gesynchroniseerde foto's staan niet in de Filmrol, die staan in een Album. Heb je daar al eens gekeken?
  #8  
Oud 04-04-14, 14:34
Jack268 Jack268 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Gesynchroniseerde foto's staan niet in de Filmrol, die staan in een Album. Heb je daar al eens gekeken?
Klopt. Foto's gevonden.
Dank
  #9  
Oud 24-07-14, 09:16
Carinetje Carinetje is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Question Met iPhone muziek bedienen op de iPad

Dag allemaal,

Is het mogelijk als de iPad verbonden is met docking station aan muziekinstallatie deze dan te bedienen met de iPhone om volgend of ander nummer te kiezen ?

Groetjes,
Carine
  #10  
Oud 29-07-14, 07:40
fzuijdendorp fzuijdendorp is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard Itools

Beste lezer,

Ik gebruik de tool Itools.
Gratis te downloaden voor Windows.
Met deze tool kun je je telefoon/iPad managen.
Erg handige tool.
  #11  
Oud 30-07-14, 22:24
Carinetje Carinetje is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Standaard Met iPhone muziek bedienen op de iPad die aangesloten is aan de muziekspeakers

Dag,
Heb de oplossing gevonden . Met app Tango (Apple) kan ik deze nu bedienen zo moet ik wanneer ik van muziek wil veranderen niet telkens naar de living te gaan waar de iPad dan is aangesloten .
Alvast bedankt voor uw reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's van Iphone bewerken op Windows PC lindatenboom Muziek, foto & video 4 25-11-11 10:25
Foto's van Iphone met windows op computer? anna-marieke Muziek, foto & video 1 15-06-10 18:58
Windows: foto's van windows naar iphone stéphanie21 iTunes 5 10-05-10 13:57
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone !Wout Muziek, foto & video 5 07-05-08 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.