//

dvd of divx naar ipad

dvd of divx naar ipad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb als kerstpakket van mijn baas een i-pad 2 gekregen. Geweldig kado al had ik persoonlijk voor de samsung gekozen. Die heeft niet zo veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-11, 20:30
Seeker112 Seeker112 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard dvd of divx naar ipad

Heb als kerstpakket van mijn baas een i-pad 2 gekregen.
Geweldig kado al had ik persoonlijk voor de samsung gekozen.
Die heeft niet zo veel kapsones en rariteiten als apple,maar goed.
Heb gemerkt dat de i-pad niet met TS-video,divx en avi overweg kan.
Mezelf suf gegoogeld en deze site doorgeplozen maar tot nog toe lukt het niet.
Heb een divx en dvd geconverteerd met onderstaande progr's.
*handbrake
*aieesoft ipad converter
*bigasoft dvd to iad
Hierbij steeds de instelling 'converteren voor ipad 2 geselecteerd'
Kreeg hierbij uiteindelijk de ene keer een mp4 of ee m4v formaat.
convertering gelukt.
Als ik dit in itunes open en op videos klik en ik sleep het geconverteerde bestand hier naar toe krijg ik elke keer de melding : bestand is niet naar de ipad gekopieerd omdat dit bestand niet afgespeeld kan worden.
wat doe ik fout. Schijnbaar zijn er ook apps die dit probleem oplossen maar moet toch ook zo gaan.
alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-11, 23:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seeker112 Bekijk bericht
Heb als kerstpakket van mijn baas een i-pad 2 gekregen.
Geweldig kado al had ik persoonlijk voor de samsung gekozen.
Die heeft niet zo veel kapsones en rariteiten als apple,maar goed.
Heb gemerkt dat de i-pad niet met TS-video,divx en avi overweg kan.
Mezelf suf gegoogeld en deze site doorgeplozen maar tot nog toe lukt het niet.
Heb een divx en dvd geconverteerd met onderstaande progr's.
*handbrake
*aieesoft ipad converter
*bigasoft dvd to iad
Hierbij steeds de instelling 'converteren voor ipad 2 geselecteerd'
Kreeg hierbij uiteindelijk de ene keer een mp4 of ee m4v formaat.
convertering gelukt.
Als ik dit in itunes open en op videos klik en ik sleep het geconverteerde bestand hier naar toe krijg ik elke keer de melding : bestand is niet naar de ipad gekopieerd omdat dit bestand niet afgespeeld kan worden.
wat doe ik fout. Schijnbaar zijn er ook apps die dit probleem oplossen maar moet toch ook zo gaan.
alvast bedankt
Eerst u iet duidelijk maken; de ipad 2 is beter dan die samsung, waarom ik dat zeg, omdat ik de samsung ook al getest heb, de ipad is vlotter in gebruik vind ik.

Als je je films download in avi/dvix/mp4/mkv formaat dan kan je apps als av player hd downloaden (wel betalend). Als deze app geinstalleerd is zorg je dat je ipad met je pc is verbonden, dan ga je naar je device in itunes, dan ga je naar apps bovenaan, als je daarop klikt moet je helemaal naar onder gaan, daar ga je av player hd apart zien staan (met mss nog een paar andere apps); als je daar dan op av player hd klikt dan staat er; toevoegen/add en dan daar op klikken en ga je zo naar je file van de film die je erop wil zetten, als je een een los nl sub bestand hebt dan moet je dat mee toevoegen en als je dan op klikt begint deze op je ipad te zetten, (via de kabel duurd dat normaal gezien max 3-4min afhankelijk mss van de grootte van de film).

Ik persoonlijk raad u aan om geen itunes te gebruiken voor films en zelfs foto's, ik gebruik daar apps voor, werkt veel beter allemaal en meestal ook sneller .


En je zal ooit wel eens iets willen bekijken ne site of filmpje en dat dat niet zal gaan wegens geene flash player er op de ipad zit; ik zeg het er nu maar al eens bij gewoon; schaft u de app iswifter aan, deze werkt voor de meeste zaken goed tot heel goed, gaat ietsje trager maar het werkt naar behoren. (alleen facebook games gaan meende ik niet).
  #3  
Oud 21-12-11, 21:04
Seeker112 Seeker112 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Heb daar over het werk ook discussies gehad.
Die zeiden dat apple veel stabieler en sneller is.
Wat ik zondermeer aan wil nemen.
echter, als ik voor een tablet 580 euro (in mijn geval dan niet) neer moet tellen, mag ik toch wel verwachten dat ik er een filmpje op kan kijken zonder dat ik mijn portomonnee moet trekken.
vind dit een beetje frustrerend.
Als de ipad zwart(of bruin) met wit gevlekt was had het een melkoe van apple kunnen zijn.
Heb geen problemen met betalen voor games en/of software , maar niet voor primaire dingen.
Begrijp van jou dat het haast ondoenlijk is om zonder extra apps films op je ipad te krijgen.
Helaas nog geen cr@cks voor ipad2 4.35
Mag ik u toch hartelijk danken voor uw reactie.
Als ik er verder niet uitkom zal ik zeker van uw adviezen gebruik maken
  #4  
Oud 21-12-11, 23:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Je moet eerst weten waarom apple geene flash player op de iphone en ipad wil steken; is heel simpel; dat zorgt ervoor dat je batterij sneller plat is, dat zorgt er ook voor je surfen op het net via je iphone en ipad trager zou gaan en dat is het geval bij de andere toestellen.
De app store is ook overzichtelijker en beter dan de android market.

Ik gebruik dus de app iswifter maar ik gebruik wel mijn laptop nog altijd als nr 1 om op te surfen, de ipad is meer voor eens op reis te gebruiken of eens in bed ofzo.
Ik kom ook zelden flash sites tegen ook.
  #5  
Oud 26-12-11, 13:55
Seeker112 Seeker112 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 12
Standaard

Na veel googlen begrijp ik dat wij er voor het gemak van apple zijn in plaats van andersom.
Ben geen whizzkid maar ook zeker geen newbie op het gebied van P.C. maar ben
tot de conclusie gekomen dat als je geen honderden pag. uit je hoofd wil leren je niet spontaan met apple kunt werken.
Gebruik nu mijn padje maar als mail-tablet voor een marktwaarde van E 580,- euro.
En nee,ben niet de enigste,google staat er vol mee.
Bedankt voor uw reacties.
Een gefrustreerde gebruiker.
TOPIC CLOSED!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Film kijken op Ipad divx bestanden. Bhola iPad algemeen 35 27-01-12 17:27
Video: DVD op Ipad zetten HateHackers Muziek, foto & video 2 27-11-11 01:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.