//

Synchronisatie foto's drama

Synchronisatie foto's drama discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik met veel plezier de iPad2. Het geeft prachtige beelden. Maar, dan moet je je foto's er wel op krijgen. Met iTunes synchroniseren dmv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-12-11, 21:45
RoyWitte RoyWitte is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 6
Standaard Synchronisatie foto's drama

Ik gebruik met veel plezier de iPad2. Het geeft prachtige beelden. Maar, dan moet je je foto's er wel op krijgen. Met iTunes synchroniseren dmv windows pc geeft steeds hetzelfde probleem. Fotoformaat etc is allemaal correct. Als ik één foto per keer doet gaat alles goed. Als ik meer dan 3 of meer foto's doe dan komen de problemen. De thumbnails corresponderen vaak niet meer met de foto. Ook zijn sommige foto's erg troebel. Lijkt meer op een opgeblazen thumbnail. Photocach etc,. Allemaal geschoond. Helpt allemaal niets!

Wie help mij?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 december 2011 om 20:58 ----------

Tja het is net als bij de tandarts. probeer ik nog een keer na het plaatsen van het bericht de fout te reproduceren, gaat alles super....... Wellicht heeft een update van iTunes het probleem verholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto-synchronisatie mislukt Salvius Muziek, foto & video 0 23-08-11 23:18
Synchronisatie skipt Muziek/Foto's? RethXoth iTunes 4 12-06-10 14:23
iPhone 3G: drama met 3.1.3 cubesten Unlock 2 02-04-10 22:38
Foto: iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's jasper Muziek, foto & video 6 01-08-09 03:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.