//

iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen?

iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Allereerst mijn complimenten naar alle gebruikers op het forum, voor het initiatief en de hoeveelheid problemen die voor velen een oplossing hebben kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-12, 19:39
Beving Beving is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone moeten resetten, hierna alle video's van 1 dag verloren. Hoe terug te halen?

Hallo allemaal,

Allereerst mijn complimenten naar alle gebruikers op het forum, voor het initiatief en de hoeveelheid problemen die voor velen een oplossing hebben kunnen betekenen.
Nu heb ik zelf ook een probleem met mijn iPhone 4, ik hoop dan ook van harte dat iemand mij een oplossing zou kunnen bieden.


Het verhaal is namelijk als volgt:
Gisteren heb ik een aantal video's gemaakt met mijn iPhone, tot het moment dat mijn geheugen na een tiental lange video's vol zat en daarmee geen video's meer kon maken. Tot zover nog alles goed.

Na een potje Paintballen (met mijn iPhone in de broekzak) waarbij niets ernstigs is gebeurd, niet gevallen of geraakt, deed de iPhone niets meer bij een poging tot ontgrendeling of aan te zetten. Uiteindelijk is het gelukt de iPhone aan te krijgen na de twee knoppen lang ingedrukt te houden en daarmee de iPhone te resetten.

Nadat het toestel eindelijk weer opstartte, zijn alle video's van diezelfde dag ineens verdwenen. Ik zeg verdwenen, omdat het maken van nieuwe video's daarna niet mogelijk was, in verband met te weinig ruimte. Dezelfde melding die ik dus kreeg na het maken van de video's die gezamenlijk toch wel wat geheugen in beslag namen.

Mijn vraag: is het nog mogelijk om deze video's terug te halen en zoja; hoe kan dat? Het zijn toch wel erg leuke video's en ik zou het zeer op prijs stellen als deze nog achterhaald kunnen worden.

Alle reacties worden op prijs gesteld, mochten er nog vragen zijn met informatie die ik mogelijk achterwege heb gelaten, dan hoor ik het graag!

Benny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone 90benjamin90 iTunes 2 06-04-12 23:42
hoe kom ik in me i-phone 4 in alle files van alle apps mazdarx7 iPhone algemeen 3 21-09-11 22:47
[3GS] tv-series eraf halen en vervolgens resetten ik_ben_Mark iPhone algemeen 3 06-05-10 16:43
software om je iphone te hardcore resetten? dus leeg halen? T-800 Desktop-applicaties 1 18-09-09 08:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.