//

Apps voor foto/video te up/downloaden?

Apps voor foto/video te up/downloaden? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2 vraagskes; Ik download/upload graag foto's en screenshots naar sites als deze en heel wat andere, daarvoor heb ik de app imgurupload, zeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-12, 15:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Apps voor foto/video te up/downloaden?

Ik heb 2 vraagskes; Ik download/upload graag foto's en screenshots naar sites als deze en heel wat andere, daarvoor heb ik de app imgurupload, zeer goeie app, zeer tevreden van maar ik ben iemand die altijd graag 2-3 apps heeft vanhetzelfde , werkt de ene niet of niet meer dan heb ik altijd op reserve snapt ge. Het probleem is echter dat ik geen enkele vind zoals imgurupload? Iemand die nog zo'n app kent?

Je hebt wel nog vele andere apps zoals yfrog en imageshack maar deze zijn niet hetgeen ik zoek want als ik die link kopieer dan lukt het wel om op deze site te posten maar deze moet men eerst op die link klikken en dan pas zie je de foto, als ik op het fotoke klik (afbeelding invoegen) en daar de link insteek dan krijg ik een vraagteken te zien snappen jullie? Het is dus de bedoeling je de foto rechtstreeks te zien krijgt en dat is hetgeen imgurupload wel doet en kan. (bij afbeelding invoegen)

2de vraagje; Bestaan er ook apps waarbij je video's (zelfgemaakt of andere) naar sites als deze kan up/downloaden? Zodat je deze ook meteen rechtstreeks kan bekijken (of in deze mag het eventueel onrechtstreeks zijn)?
Want dat heb ik nog niet gevonden ook, wel voor facebook en twitter, daar vind je genoeg apps voor maar deze heb je niet nodig omdat je deze vanuit je fb app zelf kan uploaden naar je fb.
Als ik dus nu bv een (zelfgemaakt) filmpje naar deze site (of andere) wil plaatsen, ik zou begot niet weten hoe je dat moet doen met de iPhone 4s?

En toch nog een 3de vraagsje; hoe doe jullie dat via pc (met welk programma ofzo) om video's hier en elders te plaatsen (rechtstreeks is altijd het beste uiteraard). Ik heb mensen dit hier al zien doen dat je meteen dat filmpje zag.

Ik hoop ik het wat duidelijk heb uitgelegd? .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: U kunt foto's en video's maken met de camera of foto's en video's synchroniseren..... JeffreyRobin Muziek, foto & video 2 06-01-12 19:46
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? mikehoofddorp iTunes 0 12-06-10 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.