//

apps en muziek van computer overzetten op iphone

apps en muziek van computer overzetten op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan muziek gekocht via itunes. Door een update is mijn iphone gereset. Alle muziek weg. Op itunes op mijn computer kan ik ze niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-12, 11:14
metselman metselman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Unhappy apps en muziek van computer overzetten op iphone

ik kan muziek gekocht via itunes. Door een update is mijn iphone gereset. Alle muziek weg. Op itunes op mijn computer kan ik ze niet downloaden er staat dan; dit artikel is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. Hoe kan dit ik heb ze al is gekocht. Maar krijg ze niet meer op mijn computer/ tel!

En mijn andere probleem is dat ik mijn gekochte apps niet van van computer op mijn tel kan zetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestanden overzetten van Iphone naar computer Caszje iTunes 3 22-03-11 16:04
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 19:50
Apps overzetten van Iphone naar een 2e computer derks iTunes 46 23-10-09 21:02
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38
Muziek van iPhone naar computer overzetten willy83 Archief 1 21-02-08 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.