//

Foto's van iphone gebruiken op mac

Foto's van iphone gebruiken op mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er eigenlijk een snelle manier om foto's die met een iPhone gemaakt zijn te gebruiken met een mac? Ik zal de situatie even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-12, 12:26
Staggeble Staggeble is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard Foto's van iphone gebruiken op mac

Hallo,

Is er eigenlijk een snelle manier om foto's die met een iPhone gemaakt zijn te gebruiken met een mac? Ik zal de situatie even verduidelijken. Ik wou gisteren iets online verkopen op een tweedehands site. Dus ik dacht, ik maak een mooie foto. Ik verbind mijn iPhone dan met mijn Mac om de foto's over te zetten met iPhoto. Ondertussen was ik mijn zoekertje aan het opstellen en moest ik een foto uploaden. Dus ik klik op "voeg toe" en ik kan nergens mijn foto terugvinden. Onder gebruiker<afbeeldingen vind ik wel een map terug die iPhoto-bibliotheek neemt, maar dit is gewoon en enorm bestand en kan niet geopend worden (of ik weet toch niet hoe). Dus foto's gebruiken is een hoop miserie voor mij! Ik kan me wel herinneren vanuit de tijd dat ik nog windows gebruikte dat er bij windows een map bestond in de aard van "foto-cache" of iets dergelijk waar alle foto's van de camere roll steeds op werden gesynchroniseerd. Bestaat hier ook zo een map op mac? Want deze heb ik nog niet gevonden.

mvg,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-12, 13:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Gebruik Photostream, maak de foto en na 10 seconden staan ze in iPhoto (als Photostream geactiveerd is in iPhoto).

En natuurlijk kan de iPhoto bibliotheek geopend worden. Rechts klikken op de bibliotheek en dan "show contents" kiezen.

Succes gewenst
  #3  
Oud 03-03-12, 13:35
Staggeble Staggeble is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Gebruik Photostream, maak de foto en na 10 seconden staan ze in iPhoto (als Photostream geactiveerd is in iPhoto).

En natuurlijk kan de iPhoto bibliotheek geopend worden. Rechts klikken op de bibliotheek en dan "show contents" kiezen.

Succes gewenst
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik gebruik Photostream ook, maar filmpjes komen daar bij mij niet in te staan. Daarmee dat ik liever handmatig upload. Bij iPhoto bibliotheek, waar staan de foto's daar den ergens? Onder windows staan deze bij iPod Photo Cache, maar bij mij is deze map leeg.
  #4  
Oud 03-03-12, 13:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Staggeble Bekijk bericht
Bij iPhoto bibliotheek, waar staan de foto's daar den ergens? Onder windows staan deze bij iPod Photo Cache, maar bij mij is deze map leeg.
Die staan onder Masters. In iPod Photo Cache staan de aangepaste foto's die gesynct worden naar een iDevice.

Masters is verdeeld in jaren en de jaren dan weer in maanden, enz....

  #5  
Oud 03-03-12, 13:48
Staggeble Staggeble is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die staan onder Masters. In iPod Photo Cache staan de aangepaste foto's die gesynct worden naar een iDevice.

Masters is verdeeld in jaren en de jaren dan weer in maanden, enz....

Hartelijk bedankt! Ik kan weer voort
  #6  
Oud 03-03-12, 15:46
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hallo allemaal,

als je overzet, kun je ze toch zien in "laatste import" , tenminste bij mij wel
  #7  
Oud 03-03-12, 15:48
Staggeble Staggeble is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tiger1050 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

als je overzet, kun je ze toch zien in "laatste import" , tenminste bij mij wel
ja i know, het probleem is dat foto's moeilijk terug te vinden zijn als je ze wil uploaden naar een of andere site.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 op mac osx laptop gebruiken Sniekel iPhone algemeen 0 06-11-11 00:28
Mac OS X: foto's van iphone naar mac stephaniiee Desktop-applicaties 4 24-09-10 22:11
iphone Wi-Fi op pc/mac gebruiken pakoboy Jailbreak apps en thema's 5 26-08-10 06:35
Mac OS X: foto's downloaden van iphone naar mac laiphone iTunes 8 15-07-08 22:09
Windows: iphone gebruiken met mac & pc shufflev Desktop-applicaties 2 13-07-08 14:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.