//

Automaschtisch starten van muziek uitschakelen

Automaschtisch starten van muziek uitschakelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mki9000 parrot carkit geinstalleerd maar nu is mijn probleem het volgende: Als ik de oplaadkabel aansluit, die ook gebruikt wordt voor audio, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-03-12, 20:42
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard Automatisch starten van muziek uitschakelen

Ik heb een mki9000 parrot carkit geinstalleerd maar nu is mijn probleem het volgende:

Als ik de oplaadkabel aansluit, die ook gebruikt wordt voor audio, gaat automatisch de muziek spelen. Is dit ergens via jailbreak uit te schakelen? Ik gebruik hem namelijk vaak om op te laden en dan wil ik geen muziek. En als ik muziek wil wil ik dit via spotify en niet via de muziek app. Nu moet ik eerst de muziek app uitzetten en daarna eventueel spotify opstarten als ik toch spotify wil luisteren.

Als iemand weet hoe ik spotify als default muziek player kan instellen ben ik ook al een heel eind geholpen.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Laatst gewijzigd door Yvarladze; 05-03-12 om 21:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. iPhone4Robin Jailbreak 3 26-12-10 16:27
random starten van apps en indrukken van buttons mabo203 iPhone Apps 0 28-07-10 13:45
Rare manier van uitschakelen !! c3k iPhone algemeen 4 23-01-10 12:19
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? vedamen Muziek, foto & video 6 27-08-08 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:58.