//

iPhoto tilt-shift-functie

iPhoto tilt-shift-functie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de gloednieuwe app iPhoto voor iPhone effe gezocht en geprobeerd, maar nog niet gevonden hoe je het perspectief van een foto in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-12, 23:55
hankie hankie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard iPhoto tilt-shift-functie

Ik heb in de gloednieuwe app iPhoto voor iPhone effe gezocht en geprobeerd, maar nog niet gevonden hoe je het perspectief van een foto in iphoto kan wijzigen, zodat de achtergrond vaag wordt en de voorgrond scherp blijft. Ook wel de tilt-shift functie genoemd in andere foto apps. Iemand die het al wel gevonden heeft?

Groetjes
Henny

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 maart 2012 om 00:17 ----------

...toch nog even doorgeploeterd. Het zit in de staalkaart waaier die je bij speciale effecten krijgt, dan de strip Artistiek, derde vakje van rechts. Vervolgens met gesture het bereik op de foto bepalen...jaja je moet er maar achter komen, nietwaar
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Portrait > landscape werkt niet, tilt ook niet pindaaaa iPhone algemeen 0 26-12-10 16:49
iphone tilt? rudid iPhone algemeen 8 04-09-10 08:39
iPad 'spontaan' op tilt... pa3hfu iPad algemeen 27 31-07-10 15:55
Helemaal tilt leonielaenen iPhone algemeen 2 20-03-08 23:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.