//

iOs 5 update slachtoffer

iOs 5 update slachtoffer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Een goedemiddag, Ik heb laatst mijn ipad geupdate naar iOs5 maar nu ben ik twee fotoalbums kwijt. Wat heel raar is want ik heb dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-03-12, 14:39
inanja inanja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard iOs 5 update slachtoffer

Een goedemiddag,

Ik heb laatst mijn ipad geupdate naar iOs5 maar nu ben ik twee fotoalbums kwijt. Wat heel raar is want ik heb dus nog wel een ander album, al mijn contacten en de meeste apps. Op deze twee albums na.

Wie o wie kan mij hier bij helpen.

Ik kon trouwens geen back up vinden in

library/applicationsupport/mobilesync/backup

hellup
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-12, 15:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik kan u helaas niet helpen maar wel raad geven; hetgeen ik altijd altijd doe is er voorzorgen die albums/foto's en noem maar op ook in the clou zitten en alsook nog eens op mijne pc staan, ben ik deze toch kwijt op de ipad of iphone dan heb ik ze er maar gewoon terug op te zetten, 1minuut werk en klaar is kees.

Altijd alles alleen maar op je ipad bijhouden is niet slim.
  #3  
Oud 14-03-12, 16:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op een Mac hoef je geen foto's te verliezen. Foto's sync je met iPhoto. De iPhoto library gaat dan weer mee in de Time Machine backups.

Als je mogelijkheden van OS X gebruikt is het wel moeilijk om iets kwijt te geraken.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-03-12 om 09:27. Reden: foutieve syntax
  #4  
Oud 16-03-12, 09:19
inanja inanja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

bedankt voor de reacties.

Time-machine heb ik nog niet ingesteld..

Het gekke vind ik alleen dat ik van de drie albums die ik had ik er nog wel 1 heb maar er 2 kwijt ben. Is hier dan misschien een verklaring voor. En mochten de albums toch nog op mijn mac staan waar kan ik deze dan het best zoeken.

groetjes!
  #5  
Oud 16-03-12, 09:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inanja Bekijk bericht
Is hier dan misschien een verklaring voor. En mochten de albums toch nog op mijn mac staan waar kan ik deze dan het best zoeken.
Na tientallen updates te hebben gedaan op Macs heb ik daar geen verklaring voor. Hoe heb je die update dan gedaan en van welke versie van iOS naar welke versie van iOS?

Als je die foto's ooit met iPhoto gesynct hebt zijn die wel terug te vinden. Niet noodzakelijk in de "events" maar wel in de "iPod Photo Cache".

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-03-12 om 10:13. Reden: Toevoeging
  #6  
Oud 18-03-12, 11:59
inanja inanja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik weet niet meer wat de vorige versie was maar het de upgrade was naar iOs5

Ik heb de fotos ook nooit gesynched met iPhoto, de update heb ik echter gedaan via mijn zoon zijn mac. Echter op alle vragen om te syncen met zijn itunes heb ik geweigerd.
  #7  
Oud 18-03-12, 12:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inanja Bekijk bericht
Ik heb de fotos ook nooit gesynched met iPhoto, de update heb ik echter gedaan via mijn zoon zijn mac. Echter op alle vragen om te syncen met zijn itunes heb ik geweigerd.
Een iDevice updaten met een andere Mac is geen probleem als je eerst een backup maakt op de Mac waar het iDevice met gesynct is. Dat heb je blijkbaar niet gedaan en dus is er geen recente backup (waarschijnlijk de reden waarom er albums en sommige apps ontbreken).

Je hebt nooit de foto's gesynct met iPhoto en Time Machine backups maak je ook niet. Ik vrees dat het nu einde verhaal is.

Succes verder
  #8  
Oud 18-03-12, 13:12
inanja inanja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard

ugh een bittere pil op deze zondag ochtend..

De hoop dat ze ergens in een verborgen map zouden staan is vervlogen. Bedankt voor de reacties en dezelfde fout zal niet nog een keer gemaakt worden..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Delocker slachtoffer eigen succes ???? kimvb Unlock 3 03-03-12 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:59.