//

Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone

Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds de update naar iOS 5.1 een probleempje met de covers van muziek. Deze zijn namelijk niet meer zichtbaar op m'n iPhone. In iTunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-12, 00:01
Fillow Fillow is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 12
Standaard Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone

Heb sinds de update naar iOS 5.1 een probleempje met de covers van muziek.
Deze zijn namelijk niet meer zichtbaar op m'n iPhone. In iTunes staan ze allemaal ( want zet de afbeeldingen er manueel in via toon info ) maar als ik deze muziek naar m'n iPhone synchroniseer dan krijg ik enkel het witte scherm met de muzieknoot te zien op de iPhone.

Heb al geprobeerd om gewoon de iPhone te herstarten & te herstellen maar dit blijkt niet te helpen.

Iemand hier een oplossing voor ? Want dit stoort me enorm

ah ja , het is dus een iPhone 4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Artiesten ineens niet meer zichtbaar bij muziekspeler iPhone wezzzzzz iPhone algemeen 2 18-01-12 18:29
Covers muziek cd,s RobKer iPad algemeen 1 15-10-11 21:39
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows richardM1978 iTunes 0 12-09-10 11:56
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 18:09
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) WMone iPhone algemeen 16 04-11-08 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:01.