//

video`s werken niet op Pioneer radio

video`s werken niet op Pioneer radio discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, ik heb laatst mijn iPod 4g 32 gb geüpdatet alleen nu krijg ik het niet meer voor elkaar om video`s af te spelen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-12, 23:52
iPhoneJeff iPhoneJeff is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 4
Standaard video`s werken niet op Pioneer radio

Goededag,

ik heb laatst mijn iPod 4g 32 gb geüpdatet
alleen nu krijg ik het niet meer voor elkaar om video`s af te spelen op mijn Pioneer AVH-5200BT , wat van te voren wel lukte

de situatie nu is dat ik wel het geluid hoor mijn scherm zwart blijft
in eerste instantie ben ik naar de audioshop gegaan om dat ik dacht dat mijn radio kapot was, die hebben met pioneer gebeld en zeiden dat apple tijdens de laatste update de video en het geluid hebben gescheiden en het daarom dus niet meer werkt,

nu was mijn vraag is dit werkelijk zo en komt daar ook nog een update voor ?
want nu is mijn iPod onbruikbaar( heb hem namelijk altijd in de auto liggen, omdat ik een iPhone heb)

Gr Jeffrey
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-12, 12:37
Whacko Whacko is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 484
Standaard

Apple verandert wel vaker dingen in hun firmware. Dat was ook met Audio via Bluetooth. MIjn Renault kon toen geen audio meer afspelen over de radio. Maar toen heeft renault een update uitgebracht voor de radio, en toen werkte het weer. Lijkt mij dat je contact met Pioneer moet opnemen. Misschien hebben ze zelfs al een update klaarliggen.
__________________
Software Engineer
iPhone Developer
  #3  
Oud 03-04-12, 11:44
warzone warzone is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

het enige wat je met de ipod kunt proberen is ff menuknop+aan/uitknop 10 sec, en een restore.

en anders ff mailen met pioneer dat hun product niet compatible met 5.1 is, hun geven daan dat het product met ipod/iphone werkt dus zouden hun een firmware update fixen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pioneer AppRadio ervaringen? (werken tomtom of navigon, Rev & DashCmd er op) AETD iPhone algemeen 29 18-03-13 22:38
Pioneer app radio polopeer iPhone accessoires en onderdelen 0 01-11-11 16:33
Youtube video's werken niet Eliian Muziek, foto & video 0 17-07-10 17:30
probleem met iphone en pioneer radio remykemner iPhone algemeen 2 27-08-09 21:18
Mac OS X: Video's werken niet op iPhone 3G plushomme iTunes 1 14-07-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.