//

Foto diavoorstelling

Foto diavoorstelling discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende probleem kan oplossen. Ik heb in een album foto's geplaatst. Om de resultaten te bekijken heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-12, 14:26
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard Foto diavoorstelling

Kan iemand mij vertellen hoe ik het volgende probleem kan oplossen.

Ik heb in een album foto's geplaatst. Om de resultaten te bekijken heb ik via foto's een diavoorstelling. Laten uitvoeren.

Later heb ik nog verschillende albums gemaakt en heb ook de iPad beveiligt.

Het vreemde wat zich nu voor doet is dat wanneer ik de iPad afsluit of zelf helemaal uitzet en ik dez weerman wil zetten het icoontje van de foto's zie staan en wanneer ik op het icoontje tik er een diavoorstelling wordt weer gegeven van de foto's die ik als eerste erop heb gezet.
Daar komt bij dat de iPad dus nog steeds op slot staat. M.a.w. De iPad staat op slot maar ik kan wel de foto's bekijken. Wel alleen deze foto's .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-12, 14:35
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt bij Instellingen/Fotolijst toch zelf aangeven wat er te zien is en hoe lang. Als je niets wilt laten zien maak je een album aan met niets er in en die selecteer je dan. Of je zet er een foto in met de tekst: "Kijk naar u eigen"
  #3  
Oud 29-04-12, 15:13
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard

Bedankt voor de info maar dat is niet het probleem.
Probleem: iPad staat op slot fotoicoon wordt weer gegeven. Wanner je op het icoontje aan tikt (iPad staat nog steeds op slot) worden de foto's in dia voorstelling weer gegeven.
Let wel alleen de 1ste serie die ik erop heb gezet. Alle andere foto's en/of bewerkingen kan ik niet uitvoeren zolang de iPad op slot staat.
  #4  
Oud 29-04-12, 15:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nu begrijp ik het probleem niet. Wil je nu wel of geen foto's zien ?
Trouwens, je maakt geen diavoorstelling in Foto's, maar je kunt je foto's als diavoorstelling vertonen, i.p.v. te sweepen. De diavoorstelling die je ziet als je op het ikoontje klikt heeft daar dan ook niets mee te maken. Welke foto's daar vertoont worden stel je in bij Instellingen, zoals ik hierboven beschreven heb.

Laatst gewijzigd door Beech43; 29-04-12 om 16:17. Reden: Aanvulling
  #5  
Oud 29-04-12, 17:46
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard

Oké ik heb het system opnieuw ingesteld het probleem is opgelost.

Het probleem:
iPad is beveiligt
Icoon om foto's te toen wordt weergeven? Nog voordat ik de beveiligings code heb ingegeven.

De vraag was: waarom wordt het icoontje vertoont terwijl ik nog moet inloggen?
  #6  
Oud 29-04-12, 19:04
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je tijdens je koffiedrinken toch wat foto's wilt (laten) zien zonder in te loggen. Maar zoals eerder opgemerkt, je kunt ook verwijzen naar een lege map en dan kan niemand iets zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 12:32
Apple TV2 loopt vast na afspelen diavoorstelling goofy17 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 25-09-11 12:06
Video: IPhone video's in WMP diavoorstelling Egbertb Muziek, foto & video 0 23-09-10 12:47
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op roelofk Muziek, foto & video 1 17-05-10 23:20
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 23:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.