//

Eigengemaakte video op iphone zetten

Eigengemaakte video op iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik wil graag een eigengemaakte videotje op mijn iphone zetten, nu is dit wel gelukt maar staat de video in itunes onder video's. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-12, 13:21
veggie veggie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard Eigengemaakte video op iphone zetten

Hallo Allen,

Ik wil graag een eigengemaakte videotje op mijn iphone zetten, nu is dit wel gelukt maar staat de video in itunes onder video's.

Echter kan ik nu het filmpje vanaf de iphone niet versturen met whatssapp e.d., graag zou ik hem verplaatsen zodat dat wel kan.

Graag jullie reactie,

Groetjes,
Mark
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Video's iphone op youtube zetten Massief Muziek, foto & video 3 15-07-11 22:03
Windows: Eigengemaakte ringtone verdwijnt JapieHendriks iTunes 0 21-01-11 09:46
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video toon007 iPhone Apps 2 16-03-10 23:18
Video's in video sectie van iPod zetten? AeronNL Archief 1 02-12-09 14:20
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten vanmaanen Muziek, foto & video 4 12-05-09 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.