//

muziek op iphone niet verwijderbaar?

muziek op iphone niet verwijderbaar? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op 1 of andere manier muziek op mijn iphone staan die ik er maar niet af krijg. Kan iemand mij hiermee helpen? Daarnaast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-12, 13:18
gekkepinda gekkepinda is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 8
Thumbs up muziek op iphone niet verwijderbaar?

Ik heb op 1 of andere manier muziek op mijn iphone staan die ik er maar niet af krijg. Kan iemand mij hiermee helpen?

Daarnaast staan er op mijn iphone ook muziekbestanden in de bibliotheek die ik niet aan kan klikken. Ook hierbij kan ik wel wat hulp gebruiken om dit te verwijderen.

Kortom, ik heb een lege muziekbibliotheek op min pc staan maar 4,8gb aan muziek op mijn iphone. Hoe haal ik dit weg??

Ik hoop dat iemand mij hier snel mee kan helpen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 mei 2012 om 14:12 ----------

Het is al opgelost.

De grijze bestanden waren waarschijnlijk veroorzaakt door ITunes Match. Toen ik deze in- en uitgeschakeld had waren deze bestanden plotseling verdwenen.

Het andere probleem, de bestanden die wel op mijn iphone stonden maar niet in itunes kwamen heb ik ook opgelost. Ik heb namelijk handmatig alle albums en artiesten moeten verwijderen, maar nu is mijn iphone "eindelijk" leeg.

Wellicht dat iemand hier iets aan heeft.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 23:45
Muziek wel op iPhone, niet in de "Muziek" app Tunix Muziek, foto & video 2 28-03-12 14:14
E-mail accounts niet verwijderbaar/wijzigbaar Leeuwin iPhone algemeen 5 31-05-11 23:48
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
basis programma's verwijderbaar? ideaotic Archief 11 19-11-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.