//

iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app

iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ben sinds vorige week in het bezit van een geweldig mooie ipad3. Maar wat een rot toestel op sommige vlakken. Tot hiertoe met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-05-12, 23:42
Nicovi30 Nicovi30 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard iPad hoe foto's verwijderen eventueel via app

Hallo iedereen, ben sinds vorige week in het bezit van een geweldig mooie ipad3. Maar wat een rot toestel op sommige vlakken. Tot hiertoe met aneroïde gewerkt...

Mijn bedoeling,veel foto's 1000en bewerken via de iPad ( bewerken is bij mij ook sommige foto's wissen ). Als ik via iTunes werk kunnen ze niet gewist worden, ik heb op het forum al gelezen dat dit normaal is. Maar hoe kan ik ze dan bv met een andere app dan wel wissen en bewerken in bv iPhoto? Liefst werk ik niet meer met itunes ( ik haat dit ). ik heb Logmein en fileapp pro al geprobeerd, maar dan vind iPhoto de foto's niet terug.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik vind het een geweldig en goed gebouwde tablet. Maar als me dit en nog een paar andere dingen niet gaan lukken ga ik nog spijt krijgen van mijn aankoop.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-12, 09:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicovi30 Bekijk bericht

Mijn bedoeling,veel foto's 1000en bewerken via de iPad ( bewerken is bij mij ook sommige foto's wissen ). Als ik via iTunes werk kunnen ze niet gewist worden, ik heb op het forum al gelezen dat dit normaal is.
Dit is normaal omdat de foto's die je via iTunes synchroniseert niet de originele foto's zijn. Vóór de synchronisatie worden de foto's aangepast aan de resolutie van de iPad (en in de map iPod Cache op de PC geplaatst) en dan gesynchroniseerd met de iPad. De foto's zijn dus aangepaste duplicaten. Bewerken van duplicaten is niet zo zinvol.

De bedoeling van dit proces is om de plaatjes te bekijken of af te spelen via AirPlay (of zo iets), niet om te bewerken.

Foto's die je met de camera van de iPad maakt kan je dan wel weer bewerken in de originele resolutie.
  #3  
Oud 21-05-12, 23:08
Davidgilmour Davidgilmour is offline
• iOS 1.1.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicovi30 Bekijk bericht
Hallo iedereen, ben sinds vorige week in het bezit van een geweldig mooie ipad3. Maar wat een rot toestel op sommige vlakken. Tot hiertoe met aneroïde gewerkt...

Mijn bedoeling,veel foto's 1000en bewerken via de iPad ( bewerken is bij mij ook sommige foto's wissen ). Als ik via iTunes werk kunnen ze niet gewist worden, ik heb op het forum al gelezen dat dit normaal is. Maar hoe kan ik ze dan bv met een andere app dan wel wissen en bewerken in bv iPhoto? Liefst werk ik niet meer met itunes ( ik haat dit ). ik heb Logmein en fileapp pro al geprobeerd, maar dan vind iPhoto de foto's niet terug.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik vind het een geweldig en goed gebouwde tablet. Maar als me dit en nog een paar andere dingen niet gaan lukken ga ik nog spijt krijgen van mijn aankoop.
Met dank aan Steve Jobs!
  #4  
Oud 21-05-12, 23:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidgilmour Bekijk bericht
Met dank aan Steve Jobs!
Met dank aan wijlen Steve Jobs De mortuis nil nisi bene
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 22:04
hoe kan ik foto's verwijderen op mijn iPh. Vulcan Muziek, foto & video 3 02-09-11 15:13
Foto's verwijderen van IPad henkenaggie iPad algemeen 0 29-06-11 21:42
Foto verwijderen op iPad cbkroes iPad algemeen 6 09-12-10 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:42.