Hallo allemaal,
Graag zou ik mijn
foto's van mijn
iPhone over willen zetten op mijn PC. Op zich geen probleem ware het niet dat ik de foto's niet kan bewerken. Ik kan bv staande foto's niet goed zetten. Ik krijg dan de volgende melding: this photo can't be saved because of a problem with the photo's file properties. Deze melding knippert ongeveer zo'n 20 keer en dan ga ik naar de volgende foto zonder dus dat de foto is bewerkt.
Ik heb natuurlijk al het eea gegoogeld maar zie door de bomen het bos niet meer. De meeste zeggen allemaal dat je ze moet openen met windows verkenner. Helaas dat levert niets op. Ook afbeeldingen importeren met windows of foto's importeren met live photo gallerie levert hetzelfde probleem op. Dan heb ik ook nog geprobeerd ze rechtstreeks te copieren of eerst op te slaan via de
iPad maar wat ik ook doe dezelfde fout blijft zich voordoen.
Oh en alvast goedzetten in de iphone om zo over te zetten werkt ook niet de wijzigingen neemt ie niet over.
Synchroniseren via
itunes nou daar komen bij mij niet eens foto's bij te staan dus geen idee hoe men dat bedoelt en via icloud zie ik de foto's niet eens.
Ik heb de laatste update van iphone.
Wie oh wie kan me helpen ???