//

Laden in iTunes

Laden in iTunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een CD laad in iTunes, dan komen de nummers van 1 t/m 10 er in te staan, zonder titel. Als ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-12, 17:38
majuma majuma is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Heinenoord
Berichten: 78
Standaard Laden in iTunes

Hallo,
Als ik een CD laad in iTunes, dan komen de nummers van 1 t/m 10 er in te staan, zonder titel.
Als ik een andere CD laad, dan komt die ook zonder titels er in te staan, maar dan zie ik bv 2x nr. 1, 2x nr 2 etc.
Hoe kan ik dat voorkomen, zodat alle nummers bij de desbetreffende CD komen te staan>
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-12, 18:48
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Que??

Als ik een nummer importeer in iTunes (dat bedoel je denk ik?) komen er gewoon song-titels bij te staan.

Klik anders eens op Geavanceerd > Vraag tracknamen op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. Sereentj iPhone algemeen 2 16-04-12 13:28
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. m-jay iTunes 35 27-09-11 21:09
Laden en nog eens laden Franky1234 iPhone Apps 0 03-06-11 17:33
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! fletchify Wi-Fi 0 06-07-09 21:11
laden itunes pacilootje Archief 2 21-04-09 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:49.