//

Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe

Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik heb een probleem. Van aug 2010 tot juni 2012 was ik een trotse bezitter van een iphone 4. In de afgelopen jaren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-12, 02:20
joekainie joekainie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Unhappy Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe

Hallo allemaal.

Ik heb een probleem.

Van aug 2010 tot juni 2012 was ik een trotse bezitter van een iphone 4. In de afgelopen jaren had ik vrolijk foto's gemaakt en elke keer netjes gesynct met mijn iTunes. Echter overleed mijn telefoon in juni, dus moest ik het terugsturen naar T-Mobile. Voordat ik mijn schatje had opgestuurd, had ik mijn toestel natuurlijk wel gesynct en herstelt naar de fabrieksinstellingen. T-Mobile was echter mijn telefoon kwijtgeraakt tijdens de reparatie. Om het goed te maken kreeg ik een nieuwe iPhone 4S, dus ik was helemaal tevreden. Ik heb tijdens het instellen van mijn nieuwe toestel aangegeven dat ik het wilde laten synchroniseren met mijn oude iPhone (dus hetgeen met die reservekopie). Echter synchroniseerden de foto's niet van mijn oude iPhone? Hoe krijg ik die terug?

Om het hele rampenscenario compleet te maken: Mijn laptop kan op elk moment fataal crashen. Dwz dat ik dan alles van mijn laptop kwijt ben, incl hetgeen wat er op iTunes staat. Daarom hoopte ik een van deze dagen nog een goede backup te kunnen maken van die foto's, desnoods stuur ik ze naar mijn iPhone en vanuit daar weer naar een externe harde schijf. Tot slot: Ik maak ook geen gebruik van iCloud.



Help!!!! Hoe krijg ik dus mijn oude foto's terug?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-12, 18:18
Jaapiee Jaapiee is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Sorry, maar je foto's terugkrijgen zal vrij lastig worden.. Heb zo 123 geen oplossing voor je
Reageren

Labels
foto's, itunes, kwijt, overzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone Frankkk iPhone algemeen 3 23-03-12 18:12
Foto: Foto's oude iPhone overzetten naar nieuwe Timovich Muziek, foto & video 1 15-12-11 23:36
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten m-jay iPhone Apps 2 17-10-09 15:01
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) meul iTunes 3 29-12-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.